سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی بازیگر نقش نسرین در سریال شریک جرم

مهتاب ثروتی بازیگر جوان ایرانی است که در سریال شریک جرم نقش نسرین را بازی کرده است.

مهتاب ثروتی پیش از این سریال خانگی خاتون هم درخشیده بود و این دومین تجربه او در پلتفرم خانگی است.

زندگی خصوصی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی (زاده ۲ بهمن ۱۳۷۰) عکاس و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مهتاب ثروتی مجرد است . او در یک خانواده 5 نفره  زندگی می کند و یک خواهر و یک برادر دارد. او برای اولین بار در سریال کیمیا و در نقش “سلما” دختر جنوبی که دوست صمیمی کیمیا بود حضور پیدا کرد. اولین تجربه او در تلویزیون نیز مربوط به بازی اش در سریال “در جستجوی آرامش” به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که در تابستان 1396 از شبکه تهران پخش شد.

66642516 398177570811718 3230094710352048423 n1.jpg.215x307 q100 box 21509561056 crop detail

 

زندگی حرفه ای مهتاب ثروتی

 

مهتاب ثروتی بیشتر برای بازی در فیلم شیطان وجود ندارد که برنده خرس طلایی در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد؛ شناخته می‌شود. البته او بازیگری را با سریال کیمیا تجربه کرد. برای اولین بار در سال 1394 با بازی در فیلم متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی رقم خورد.

یک سال بعد از بازی در این فیلم، در دو فیلم دیگر به نام های “بی نامی” و “حریم شخصی” بازی کرد و سپس به بازی و فعالیت در سینما و تلویزیون ادامه داد. او در سال های اخیر حضور فعالی در سینما داشته است. در سال 1397 در فیلم “پاستاریونی” و “دختران زمستان” ایفای نقش کرده است.

در سال 98 در سه فیلم به نام های “پروا”، “جوجه تیغی” و “شیطان وجود ندارد” بازی کرد. در سال جاری (1400) نیز در فیلم “چهره به چهره” با کارگردانی بابک بهرام بیگی بازی کرد که در این فیلم با هانیه توسلی هم بازی شد.

او در فیلم های دیگری مانند “کولبرف” و “دون ژاون” نیز بازی کرده است.

نسرین در سریال شریک جرم

مهتاب ثروتی در سریال شریک جرم نقش نسرین را بازی می‌کند. دختری که اسیر یک باند قاچاق دختران شده و مجبور به همکاری با آنهاست. او در کنار سارا بهرامی نقش آفرینی کرده است.

این دومین تجربه مهتاب ثروتی در شبکه خانگی است او پیش از این در سریال خاتون نیز نقش آفرینی کرده و با اشکان خطیبی و نگار جواهریان هم‌بازی شده بود.

سریال شریک جرم داستان زندگی زوجی است که به خاطر فقر اسیر باند قاچاق دختران شده و در نهایت زندگی آنها با قتل و خودکشی پایان می‌یابد. حالا وکیلی که نقش آن را سارا بهرامی بازی می‌کند برای روشن شدن پرونده آن را پیگیری می‌کند.  المیرا دهقانی و سجاد بابایی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا