سینما و ادبیات

بیوگرافی کامل نیما نادری بازیگر نقش سروش در سریال لحظه گرگ و میش

نیما نادری بازیگری که در سریال لحظه گرگ و میش نقش سروش را بازی کرده است نویسندگی هم می کند.

نیما نادری متولد 30 شهریور ماه 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. نیما نادری پسر علیرضا نادری فیلمنامه نویس می باشد. نیما نادری بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و نخستین تجربه تلویزیونی اش حضور در مجموعه «در مسیر زاینده رود»به کارگردانی حسن فتحی بود و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا بود توانست خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

نیما نادری2

نیما نادری علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما نادری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است. به گفته خودش تمرکز اصلی اش روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایش اولویت هایی دارد. نوشتن برای نیما نادری در رأس قرار دارد و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارد.

زندگی خصوصی نیما نادری

نیما نادری فرزند علیرضا نادری نویسنده و فیلمنامه نویس است. این بازیگر جوان ازدواج نکرده است و مجردی زندگی می کند. در سال 92 رنجی بزرگ بر او تحمیل شد. نیما نادری برادر دوقولویی به نام سینا داشت که دچار بیماری کشنده ای شد و جانش را از دست داد. این اتفاق تلخ روی زندگی نیما نادری تاثیر زیادی گذاشت اما او توانست باز هم به زندگی برگردد.

زندگی حرفه ای نیما نادری

نیما نادری هرچند در سریال در مسیر زاینده رود حسن فتحی بازی کرده بود اما اوج شهرت او با بازی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش سروش اتفاق افتاد. او در این سریال نقش همسر اول یاسمین ( المیرا دهقانی) را بازی کرده است. پزشکی که تحقیرهای زندگی او را به کارهای خلاف وامیدارد.

نیما نادری سپس در سریال شرم نقش آفرینی کرد و در آنجا نیز خوش درخشید. این بازیگر جوان در فیلم در خونگاه نیز بازی کرده است.

نیما نادری

سروش در سریال لحظه گرگ و میش

سروش پزشک جوانی است که مورد ناملایمتی های خانواده اش قرار می گیرد و مرگ همسرش و دختر نوزادش زندگی او را به شدت دگرگون می کند. او برای فرار از این شرایط با یاسمین وحدت همکلاسی اش ازدواج می کند و زندگی آنها دچار تحولاتی عظمیم می شود و ….

فیلم شناسی نیما نادری

سریال شرم

لحظه گرگ و میش

در مسیر زاینده رود

تعبیر وارونه یک رویا

فیلمنامه نویسی فیلم های: غریزه و در خونگاه

 

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا