اخبار روز

تجاوز جمعی چند افغان به دختر هموطن خود

چند جوان افغان که در تجاوز دست جمعی به دختری از هموطنان خود شرکت کرده بودند با بهبود قربانی پرونده شناسایی شدند و تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، شاکی و متهمان پرونده همه از اتباع کشور افغانستان هستند و پرونده زمانی در دستور کار ماموران پلس آگاهی تهران قرار گرفت که اوایل آذر ماه امسال زن میانسالی به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و با طرح شکایتی از تجاوز گروهی به دختر 20 ساله خود خبر داد. زمانی که شکایت مطرح شده به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و زن افغان مقابل بازپرس محمد حسین صادق‌زاده نشست، گفت: چند نفر از هموطنان خودمان دخترم را ربود‌ند و چند نفری به او تجاوز کردند. حال دخترم به حدی بد است که الان در بیمارستان بستری است.

پس از تشکیل موضوع مرتبط به تجاوز برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و موضوعات آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار همچنان در دادسرای جنایی تحت رسیدگی قرار داشت.

در حالی که کادر درمان بیمارستان و پس از آن کارشناسان پزشکی قانونی تجاوز را تایید کردند، دختر جوان که حالش بهتر شده بود و به دادسرای جنایی رفت و  توضیح داد: چند وقت پیش با پسری که او هم افغان بود در فضای مجازی آشنا شدم و بعد هم دوست شدیم. او 22 سال داشت و بعد از مدتی با هم قرار گذاشتیم و کافی‌شاپ رفتیم. اما بعد از مدتی دیدیم به هم نمی‌خوریم و رابطه به هم خورد. این ماجرا گذشت تا اینکه یک روز قبل از ماجرای تجاوز دسته جمعی برای خرید به عطاری در جنوب تهران رفته بودم. آنجا به طور اتفاقی همان پسر 22 ساله را بعد از چند ماه دیدم. او گفت در آستانه ازدواج با دختر دیگری است. کمی صحبت کردیم و بعد هم او رفت. اما وقتی خواستم از مغازه بروم، دیدم تلفن همراهم نیست، صاحب عطاری دوربین مغازه را چک کرد و دیدیم که من گوشی را روی پیشخوان مغازه گذاشتم و آن پسر گوشی را برداشت و رفت. به او زنگ زدم که چرا گوشی من را برداشتی، گفت برای پس دادنش باید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به او بدهم. من عصبانی شدم، اما چون دیدم او قصد اخاذی دارد 600 هزار تومان از یکی از دوستانم گرفتم و برایش ریختم. قرار شد روز بعد هم  700 هزار تومان را در پارکی در جنوب تهران بدهم و گوشی را بگیرم.  در پارک آن پسر به من آبمیوه داد و خوردم. بعد کم  کم از حال رفتم. وقتی چشمم را کردم دیدم سوار یک پراید هستم. علاوه بر آن پسر دو نفر دیگر هم سوار ماشین بودند و دوباره از حال رفتم. بعد از مدتی که هنوز گیج بودم من را به  ساختمانی در جنوب تهران بردند و بعد از پارکینگ با پله اضطراری به طبقه دوم کشاندند. آنجا چند نفر دیگر هم بودند که همگی به من تجاوز کردند.

پس از مدتی متهم اصلی که با شاکی پرونده در فضای مجازی آشنا شده بود شناسایی و دستگیر شد. این متهم جوان با قبول اتهام سرقت گفت: من تجاوز نکردم و کار دوستانم بود. من فقط می‌خواستم سرقت کنم تا از شاکی انتقام بگیرم چون وقتی با هم دوست بودیم فهمیدم علاوه بر من با دیگران هم در ارتباط بود.

در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان پرونده هم ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا