سینما و ادبیات

جزئیات جدید از طلاق آشواریا و آبیشیک باچان؛ پای سلمان‌خان در میان است؟

آشواریا ستاره سینما و دختر شایسته جهان که 20 سال قبل با آبیشیک باچان پسر آمیتاب باچان ازدواج کرده بود، طلاق گرفت.

هرچند این دو بازیگر دوست ندارند درباره طلاقشان صحبت کنند اما با بی‌محلی کامل نسبت به هم مقابل دوربین‌های تلویزیون و عکاسان حاضر شده‌اند.

آشواریا ستاره سینمای هند که همیشه روابط عاشقانه شکست‌خورده‌ای دارد در ازدواجش با آبیشیک باچان که پدرش اسطوره سینمای هندوستان است هم شکست خورد.

آشواریا که 50 ساله است، زمانی با آبیشیک ازدواج کرد که از رابطه شکست خورده با سلمان خان خارج شده و در وضعیت روحی بسیار بدی به سر می‌برد. آنها چند سال بعد صاحب دختری شدند که شباهت زیادی به پدرش دارد.

آبیشیک در تمام این سالها عشقش به آشواریا را مقابل همه بروز داده و گفته بود سختی‌های زندگی با این بازیگر و زن شایسته را پذیرفته است.

آشواریا هم دلیل ازدواجش با آبیشیک را شوخ‌طبیعی و خوش اخلاقی او عنوان کرده بود.

آیشواریا و سلمان خان

نشانه های جدایی از کجا مشخص شد؟

5 سال قبل رسانه‌های هند اعلام کردند زوج آشواریا و آبیشیک جدا از هم زندگی می کنند. این زوج به خبر متارکه واکنشی نشان ندادند و در سکوت همه چیز را برگزار کردند هرچند آنها در مقابل دوربین‌ها با هم دیده می‌شدند و حتی آمیتاب باچان هم در کنار عروسش قرار می گرفت اما از صمیمت گذشته خبری نبود.

شایعات زمانی قوت بیشتری گرفت که خواهر و مادر آبیشیک بدون حضور عروسشان در هفته مد پاریس ظاهر شدند و آشواریا هم به همراه مادرش در این مراسم حضور پیدا کرد.  با این حال روزنامه هندوستان تایمز روز جمعه ۱۵ دسامبر، گزارش داد که این زوج آشواریا و آبیشیک  در رویداد سالانه یک مدرسه‌ بین‌المللی در بمبئی، با یکدیگر دیده شدند.

نکته‌ای که از نظر رسانه‌ها پنهان نماند این است که آیشواریا با خودرو شخصی خود و به همراه برینیا رای، مادرش، و دخترش به این رویداد رفت اما آبیشک، همسرش، به همراه پدرش آمیتاب باچان، ستاره معروف هند، و برادرزاده‌اش آگاستیا ناندا به محل برگزاری مراسم آمد.

البته از لحظه ورود این زوج به مراسم تصاویر و ویدیوهایی وجود دارد که نشان می‌دهد پس از رسیدن آیشواریا، آبیشک، آگاستیا و آمیتاب به او می‌پیوندند.

آبیشیک بدون حلقه ازدواج

آبیشیک همسر آشواریا از معدود سلبریتی های هندی بود که همیشه حلقه ازدواجش را همراه داشت. او در همه برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی طوری قرار می گرفت که حتما حلقه ازدواجش مشخص شود اما او در آخرین برنامه‌ای که حاضر شد دیگر حلقه ازدواج به دست نداشت. همین مساله باعث شد تا طلاق زوج جنجالی قوت بیشتری پیدا کند. هرچند آشواریا همچنان نام خانوادگی باچان را یدک می کشد اما قطع رابطه کامل او با خانواده همسرش و بی‌محلی‌های مداوم آمیتاب اسطوره سینمای هند به عروسش باعث شده تا ناگفته‌های زندگی آنها عیان شود.

خیانت دلیل طلاق آشواریا و آبیشیک

طرفداران آشواریا جزئیات جدایی این زن زیبا و ملکه زیبایی جهان از سلمان خان را به یاد دارند. آشواریا در وضعیت بسیار تلخی از سلمان‌خان جدا شد ، آنطور که اخبار رسانه‌های هند در آن زمان منعکس می‌کردند سلمان خان و آشواریا بعد از نامزدی مشکلات زیادی پیدا کردند. سلمان‌خان بارها سر فیلمبرداری فیلم‌های آشواریا حاضر شده و با پارتنر‌های او درگیر شده‌ بود، او حتی چندین بار آشواریا را در خانه زندانی کرده‌ بود که نتواند با کسی در ارتباط باشد. در این جدایی و جنجال بازیگران دیگری چون شاهرخ‌خان هم حضور داشتند و سعی کرده‌بودند سلمان‌خان را آرام کنند. اما درگیری فیزیکی آشواریا و سلمان‌خان درنهایت منجر به دخالت پلیس و جدایی این زوج شد.

آشواریا بعد از جدایی از سلمان‌خان با آبیشیک باچان ازدواج کرد و مورد حمایت خانواده باچان قرار گرفت. سلمان‌خان در مصاحبه‌ای گفته بود بعد از آشواریا دیگر به ازدواج فکر نکرده‌ است.

حالا اخباری منتشر شده‌است که نشان می‌دهد آشواریا دوباره وارد رابطه جدیدی با یک پزشک بسیار معروف در هند شده‌ است و دلیل اختلاف این زوج هم همین است. هرچند آشواریا و مدیربرنامه‌هایش این خبر را تکذیب کردند، اما رسانه‌های هند گزارش داده اند یکبار دیگر پای سلمان‌خان به میان کشیده‌ شده است و سلمان‌خان دوباره به آشواریا نزدیک شده‌ است.

آشواریا و آبیشیک هردو تایید کرده‌اند اختلافاتی با هم دارند اما میزان این اختلاف را توضیح نداده‌اند. شنیده شده آبیشیک در جشن تولد 50 سالگی همسرش حضور نداشته و حتی جشن تولد دختر 15 ساله‌شان را هم آشواریا به تنهایی برگزار کرده‌است.

کنار هم قرار گرفتن دوباره سلمان‌خان و آشواریا یکبار دیگر عشق آتشین این زوج قدیمی را سر زبان‌ها انداخته است.

3.6/5 - (5 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا