پرونده های جناییخبر اصلی

دایی و خواهرزاده‌، یک پدر و دختر را کشتند/ بخشش قاتلان 2 سال بعد از جنایت

اولیای دم پدر و دختری که به دست یک دایی و خواهرزاده به کام مرگ کشانده بودند، قاتلان را بخشیدند.

به گزارش سایت جنایی، دو سال قبل بود که خبر قتل پدر و دختری به ماموران پلیس رسید. وقتی ماموران در محل حاضر شدند. ردی از عاملان قتل نبود با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات ماموران آغاز شد. آنها متوجه شدند عاملان قتل مردی جوان و خواهرزاده‌اش هستند چرا که رد تلفن همراه آنها در گوشی مقتولان به دست آمد.

به این ترتیب ماموران مهرداد و خواهرزاده‌اش پرهام را بازداشت کردند. آنها به قتل سعید و دخترش رکسانا اعتراف کردند و گفتند بر سر مبلغ پولی که باید به رکسانا می‌دادند با او و پدرش درگیر و مرتکب قتل شده‌اند.

مهرداد گفت: من مدتها بود که به خانه سعید می‌رفتم و با دخترش در ارتباط بودم. روز حادثه هم با خواهرزاده‌ام به آنجا رفتم و بر سر مسائل مالی با این پدر و دختر درگیر شدم. من سعید را کشتم و خواهرزاده‌ام هم رکسانا را به قتل رساند و بعد فرار کردیم.

پرهام نیز همین گفته‌ها را تکرار و اتهام قتل را قبول کرد. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند سعید رفتارهای ناشایست داشت و چندبار مورد اعتراض همسایه‌ها قرار گرفته اما توجهی نکرده بود. همچنین مشخص شد سعید 4 فرزند دارد که بجز رکسانا مابقی از خانواده جدا زندگی می‌کردند همچنین مادر خانواده نیز مدتی قبل جدا شده و از این خانه رفته بود.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده متهمان آنچه را اتفاق افتاده بود، شرح دادند و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، متهمان به قصاص محکوم شدند اما آنها در اعتراض به رای دادگاه مدعی شدند چون سعید و دخترش مفسد فی الاارض بودند و به همین دلیل آنها را کشته‌اند این ادعا در دیوان عالی کشور تایید نشد و حکم قصاص مورد تایید قرار گرفت.

بعد از گذشت دو سال اولیای دم اعلام گذشت کردند و متهمان به لحاظ جنبه عمومی‌جرم پای میز محاکمه رفتند. آنها اتهام قتل را قبول و ابراز پشیمانی کردند.

دایی متهم به قتل گفت: من و خواهرزاده‌ام با سختی بسیار زیاد پول درخواستی را اولیای دم دادیم و توانستیم رضایت بگیریم و از دادگاه درخواست بخشش داریم.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

1/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا