اخبار روزخبر اصلی

درگیری در پارک منجر به قتل شد

تحقیقات جنایی برای دستگیری متهم به قتل فراری که در یکی از پارک‌های شمیران‌نو درگیری مرگباری را رقم زد، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، این قتل ساعت سه بامداد امروز در حالی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد که درگیری منجر به مرگ چند ساعت قبل اتفاق افتاده و صحنه جرم به هم خورده بود چون جوان مجروح پس از اصابت سه ضربه چاقو به بدنش به بیمارستان انتقال یافته و تلاش پزشکان برای نجات او بی‌نتیجه مانده بود.

مستندات پرونده حکایت از آن داشت که عابران و افراد حاضر در یکی از پارک‌های شمیران‌نو درگیری خونینی را  در پارک گزارش کردند. پس از آن با فاصله کمی از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، یکی از واحد‌های گشت در محل درگیری که جوان مجروح و خون‌آلود در آنجا روی زمین افتاده بود، حاضر شد. این در حالی بود که لحظاتی بعد جوان مجروح توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات ماموران کلانتری مشخص کرد ضارب پس از مجروح کردن جوان خون‌آلود از محل گریخته است.

شاهدان ماجرا گفتند، جوان مجروح همراه با دختری که ظاهرا دوستش بود، در پارک نشسته بود که ضارب از کنارشان رد شد و گویا متلکی به آنها انداخت که باعث شروع درگیری شد. پس از آن حاضران و عابران دو جوان را از هم جدا کردند؛ اما این پایان ماجرا نبود و قاتل دقایقی بعد با چند نفر دیگر به محل برگشت. به این ترتیب بار دیگر درگیری شکل گرفت و متهم فراری ضربات چاقو را به طرف دیگر دعوا زد و بعد هم متواری شد.

با ارجاع پرونده به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در حال حاضر جوان ضارب که با وارد کردن سه ضربه چاقو باعث مرگ مقتول شده است در حالی تحت تعقیب قرار دارد که سرنخ‌هایی برای دستگیری او وجود دارد و احتمال می‌رود به زودی به اتهام قتل دستگیر شود.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا