اخبار روزخبر اصلی

درگیری مرگبار همخانه‌ای‌ها در جنوب تهران

درگیری مرگبار چند جوان همخانه تبعه افغانستان به مرگ یکی از آنها و مجروح شدن متهم به قتل منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد حدود ساعت 18پانزدهم فروردین از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از درگیری سه جوان تبعه افغانستان مطلع شدند و پس از حضور در محل در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، بازپرس محمد جواد شفیعی را از این درگیری که در محله ابراهیم‌آباد اتفاق افتاده بود باخبر و اعلام کردند یکی از طرفین درگیری که جوانی 25 ساله‌ بود، بر اثر جراحات ناشی از ضربه چاقو جان خود را از دست داده است. همچنین ماموران کلانتری اعلام کردند قاتل و پسر دایی مقتول زنده و هر دو زخمی هستند.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات اولیه را صادر کرد و  در بررسی‌های مقدماتی معلوم شد ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول اصابت کرده و احتمالا همان ضربه کشنده بوده است. همچنین ضربه چاقو به شکم پسردایی مقتول خورده و به بدن قاتل هم ضربه‌ای وارد شده که دو زخمی در بیمارستان بستری هستند. وقتی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بازجویی از متهم به قتل بالای سر او رفتند مشخص شد این زخمی، قادر به حرف زدن نیست، اما تحقیقات حکایت از آن داشت که اسم او زبیر است.

پس از آن ماموران سراغ پسر دایی مقتول که توان به حرف زدن داشت رفتند. او گفت: من و پسر عمه‌ام با چند نفر دیگر که یکی از آنها همان قاتل است در خانه کوچکی حوالی یافت آباد زندگی می‌کنیم. قاتل مدام دوستانش را به عنوان مهمان به آنجا می‌آورد و حتی مهمانانش چند روز می‌ماندند. خانه کوچک بود و کم بودن جا و شلوغی باعث شد چند بار به زبیر تذکر بدهیم.حتی چند باردیگر شدیم. بار آخر هم سر همین مسائل درگیرشدیم. دعوا از خانه به بیرون کشیده و در آن درگیری قاتل زخمی شد، پسرعمه‌ام را کشت و من را هم زخمی کرد.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافته است و پسر دایی مقتول و متهم به قتل هر دو تحت درمان قرار دارند اما از آنجایی که متهم قادر به پاسخگویی و دفاع از خود نیست تحقیقات در شاخه‌های دیگری ادامه دارد و قرار است این متهم به قتل که در حال حاضر تحت مراقبت ماموران در بیمارستام بستری است  بعد از بهبودی به طور مفصل مورد تحقیق قرار گیرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا