اخبار روزخبر اصلی

درگیری 2 کودک سر بازی فوتبال باعث قتل پدر یکی از آنها به دست دیگری شد

در یکی از تازه‌ترین پرونده‌های جنایی پایتخت، دو همسایه با هم درگیر شدند و جر و بحث آنها منجر به درگیری فیزیکی و قتل شد. اکنون تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری بازار  ساع 21 دیشب مرگ مردی را که چاقو خورده بود، به جواد شفیعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.  بازپرس جنایی پس از شنیدن گزارش اولیه راهی محل حادثه شد.

شاهدان که ساکنان ساختمان محل وقوع قتل بودند، در تحقیقات میدانی گفتند: قاتل و مقتول دو همسایه بودند که یکی از آنها دیگری را با چاقو مجروح کرد و از صحنه درگیری گریخت. بعد هم فهمیدیم همسایه زخمی فوت شده است‌.

ادامه تحقیقات حکایت از آن داشت که درگیری دو مرد بزرگسال به هواخواهی و حمایت از فرزندانشان شروع شد. همسایه‌ها گفتند: بچه‌های این دو همسایه در کوچه بازی می‌کردند که انگار سر موضوعی جر و بحث و دعوا کردند. شب وقتی پدرها به خانه آمده بودند هر دو بچه یا یکی از آنها ماجرای دعوا در بازی فوتبال را تعریف کرد که ماجرای درگیری پدرها از آنجا شروع شده بود.

همسایه‌ها در پایان گفتند: ناگهان صدای داد و فریاد آنها را که شنیدیم و بعد از دقایقی دیدیم یکی از آنها زخم چاقویی در بدن دارد که او را به بیمارستان رساندیم اما ضربه چاقو کاری بود و او فوت کرد.

در پی بدست آمدن این نتایج و با شناسایی هویت ضارب  فراری تحقیقات برای دستگیری این متهم به قتل ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا