اخبار روز

رازگشایی از قتل دختر جوان در نظرآباد؛ قاتل مادر دختر را هم با چاقو زد

مردی که دختری جوان را به قتل رسانده بود، بعد از 48 ساعت دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند این درگیری که به دلیل اختلاف قاتل با پدر خانواده بوده منجر به جراحت شدید دختر و مادر خانواده شده است.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به متواری شدن قاتل پس از ارتکاب این اقدام جنون آمیز، بیان داشت: متاسفانه دختر این خانواده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد و مادر خانواده در حال مداوا است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات نوین پلیسی هویت قاتل را شناسایی و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی با پدر مقتول عنوان کرد، اظهار داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا