پرونده های جناییخبر اصلی

راز سر به مهر قتل مرد چوب‌بر/ تحقیقات جنایی بعد از 9 سال بی‌نتیجه ماند

9 سال تحقیقات  بی‌نتیجه برای پیدا کردن ردی از قاتل مرد چوب‌بر که به طرز دلخراشی کشته شد، سبب شد تا اولیای دم او  خواستار دریافت دیه از بیت‌المال شوند.

به گزارش سایت جنایی، جسد مردی به نام مجتبی سال 93 در کارگاه چوب‌بری‌اش پیدا شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات ماموران آغاز شد و آنها فهمیدند مجتبی تنها زندگی می‌کرد و فرزند یا پدر و مادری نداشت. او فقط با خواهران و برادرانش در ارتباط بود.

آثار باقی مانده در صحنه قتل نشان می‌داد او در یک درگیری سنگین کشته شده است. همچنین مشخص شد این مرد با ضربه‌های تیشه، چاقو و زنجیر از پا درآمده است.

تحقیقات ماموران منجر به بازداشت چند مظنون شد اما هیچ مدرکی که بتواند دادگاه را قانع کند علیه متهمان وجود نداشت. به این ترتیب پرونده مجتبی به عنوان پرونده راکد در دادسرا باقی ماند تا اینکه مدتی قبل اولیای دم مجتبی که خواهران و برادرانش هستند گفتند با توجه به اینکه 9 سال گذشته و قاتل برادرشان پیدا نشده است درخواست دارند تا از بیت المال دیه به آنها پرداخت شود.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست دیه کردند اما گفتند در صورت بازداشت متهم خواستار مجازات او هستند.

با توجه به وضعیت پرونده دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شد.

3.8/5 - (13 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا