اخبار روز

زورگیری‌های سریالی 2 مرد خشن در خیابان‌های تهران

سارقان با تهدید چاقو تلفن همراه 10 نفر را سرقت کرده بودند.

2 مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: ساعت 13 بیست و یکم خرداد ماه عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان سعدی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.
وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی که در خودروی 405 در حال استفاده از تلفن همراه خود بود حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند. سپس ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک آور کشف شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.
به گفته این مقام قضائی کلیه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا