چند رسانه ایخبر اصلی

زورگیری 2 مرد خشن از 20 تهرانی + فیلم

متهم دستگیر شده به 20 فقره زورگیری با همراهی همدستش اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: تا کنون 15 شاکی متهم را شناسایی کردند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد گودرزی گفت: ساعت 23 پنجم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 150 تهرانسر در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رجایی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.
وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، و در یک عملیات تعقیب و گریز یکی از متهمان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد و 4 دستگاه تلفن همراه کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستش اعتراف کرد و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه 15 شاکی شناسایی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.
به گفته این مقام انتظامی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا