اخبار روز

زورگیری 3 پسر خشن از 20 تهرانی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش سایت جنایی، سردار محمد گودرزی توضیح داد: روز 26 شهریور ماه ماموران عملیات کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان بخارایی بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یک شهروند حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح سرد اموالش را سرقت کردند و به سرعت از محل گریختند.
این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان 3 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 18 الی 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کردند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا