اخبار روزخبر اصلی

سارقان تجهیزات بیمارستانی به تله افتادند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سارقان به 15 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند، افزود: تصاویر متهمان به واحدهای گشتی ارائه شد و ماموران روز گذشته در حال گشت‌زنی در داخل بیمارستان متهمان را در حال تردد در یکی از بخش‌های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی 3 نفر از سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و بازجویی از آنها مخفیگاه مالخران مشخص شد و ماموران کلانتری در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری دو مالخر شدند که در بررسی مخفیگاه آنها لوازم پزشکی اعم از کپسول اکسیژن، دستگاه های پزشکی و … به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هر 5 متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته معترف شدند و اظهار کردند تا کنون مرتکب 15 فقره سرقت مشابه شده‌اند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا