سینما و ادبیات

ساعت پخش و تکرار سریال فراری+ خلاصه داستان و بازیگران

سریال فراری که سریالی در ژانر درام اجتماعی است با بازی بازیگران بنام پیش از سریال رخنه پخش می شود.

خلاصه داستان سریال فراری

سریال فراری داستان زندگی یک مدافع حرم را از دوران نوجوانی اش روایت می کند و فراز و فرودهای زندگی او را به تصویر می کشد. سریال از سال 76 آغاز می شود و به دهه های بعد هم می رود. قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه 70 را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد. بخشی از سریال درباره ورزش کشتی است. این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

این روزها مجموعه تلویزیونی «رخنه» از شبکه یک پخش می‌شود که پس از پایان پخش جای خودش را به سریال «فراری» خواهد داد.

بازیگران سریال فراری

این سریال با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور و…، نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال 1376 تا 1385 را روایت می‌کند.

سریال فراری چند قسمت است

سریال فراری دو فصل دارد و به طور کلی در 30 قسمت تهیه شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال فراری

سریال فراری در ساعت تخصصی سریال در شبکه یک پخش خواهد شد این سریال حدود ساعت 10 شب از شبکه یک پخش می شود و در ساعات یک نیمه شب، 11 صبح و 3 بعد از ظهر تکرار می شود.

1/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا