اخبار روزخبر اصلی

مرد سرایدار؛ متهم اصلی سرقت میلیادری از خانه لاکچری

مرد سرایدار که متهم به همکاری با سارقان میلیادری است ادعا کرد جرمی مرتکب نشده است.

سرایداری که متهم است با سارقان همکاری کرده تا از خانه اعیانی و لاکچری سرقت کنند محاکمه شد؛ اما اتهامش را انکار کرد.

به گزارش سایت جنایی متهم، معلم اخراجی آموزش و پرورش و خطاط است. او برای مدتی سرایدار یک خانه فوق لاکچری بود و در همین مدت به خانه دستبرد زده شد.

شکایت از این سرایدار جوان دو سال قبل به جریان افتاد. دختری جوان به ماموران پلیس گزارش داد که مردان نقابدار به خانه‌اش حمله و چندین میلیارد پول و طلا سرقت کردند. با حضور ماموران پلیس در محل تحقیقات در این خصوص آغاز شد.  شکات که دو دختر و مادرشان بودند مدعی شدند سارقان را ندیده اند اما دزدان نقابدار وقتی که سرایدار همراهشان بود، وارد خانه شدند و میلیاردها تومان طلا، ارز و پول نقد همراه خود بردند.

با توجه به اینکه در ابتدا هیچ ردی از دزدان نقابدار به دست نیامد، پلیس تحقیق از مرد سرایدار را آغاز کرد. او گفت نمی‌داند دزدان چه کسانی بودند و از هویتشان خبر ندارد.

با این حال با توجه به مدارک به دست آمده دادسرا به این نتیجه رسید که سارقان با مرد سرایدار همدست بودند و با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

در جلسه دادگاه ابتدا دختر جوان در جایگاه حاضر شد و گفت: ساعت ۷ بعد از ظهر بود چون هر روز ساعت ۷ فرهاد که سرایدار بود، می‌آید تا زباله‌ها را ببرد زمان یادم مانده. من بدون اینکه بپرسم کیست در را باز کردم یکدفعه ۴ مرد نقابدار وارد خانه شدند آنها با تهدید سلاح از من و مادرم خواستند تا بگوییم طلاها کجاست. مادرم گفت پول و طلایی در خانه نداریم و هرچه داریم در بانک است. آنها بدون اینکه حرفی بزنند به سمت اتاق خواب رفتند و از داخل کمد طلاها را برداشتند و از خانه خارج شدند.

وی درباره اینکه فرهاد چه نقشی در این ماجرا داشت، گفت: او هیچ نقشی نداشت یک گوشه ایستاده بود و تماشا می‌کرد.

در ادامه مادر این دختر در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من از فرهاد شکایت دارم. او سرایدار ساختمان بود به صورت مستقیم دزدها را به خانه ما آورده و با آنها همکاری کرده است. طلاها و پولهایی که دزدیده شده حاصل ۵۰ سال تلاش من و همسرم بود.

در ادامه وکیل این خانواده صحبت کرد. او گفت: موکل من که پدر خانواده است در خارج از کشور به سر می‌برد و من به وکالت از او اینجا هستم. موکل من درخواست مجازات متهم و استرداد اموالش را دارد.

سپس فرهاد مرد در جایگاه حاضر شد و گفت: من اتهام را قبول ندارم. چند سال قبل دبیر مدرسه بودم و معلمی می‌کردم بنابر دلایلی از کار اخراج شدم. بعد به تهران آمدم و در یک ساختمان فوق لاکچری سرایدار شدم. من هنرمند خطاط هستم و خطاطی می‌کردم . روز حادثه در اتاقم بودم و خطاطی می‌کردم که ۴ مرد نقابدار وارد ساختمان شدند. آنها از من سراغ خانه مرد تاجر و خانواده‌اش را گرفتند. من به جای اینکه سمت چپ را نشان دهم سمت راست را آدرس دادم اما آنها فهمیدند که دروغ می‌گویم و زنگ در خانه را درست زدند و بعد هم وارد خانه شدند و طلاها را بردند. آنها جلوی در ایستاده بودند که من یا فرد دیگری از خانه خارج نشود. من هیچ دخالتی در ماجرا نداشتم و اصلا نمی‌دانم چه کسانی بودند.

متهم ادامه داد: من را به اشتباه گرفتند و بارها هم در این دوسال گفته‌ام که سرقت نکردم. من هنرمند هستم و سرقت کار من نیست.

بعد از گفته های متهم وکیل او در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من مرتکب سرقت نشده . او واکنشی به دزدان نشان نداده تا جان کسی به خطر نیفتد.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری واردشور شدند.

 

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا