اخبار روزخبر اصلی

سقوط مرگبار دختر جوان هنگام عکاسی مدلینگ

به دنبال گزارش سقوط مرگبار دختر جوانی که گفته می‌شود در زمان انجام یک پروژه عکاسی در طبقه پنجم جان خود را از دست داده است تحقیقات جنایی آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس تهران ساعت هفت بعد از ظهر یکشنبه 19 شهریورماه، مرگ مشکوک دختر جوانی را که کشف جسدش توسط امدادگران اورژانس گزارش شده بود، به محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اطلاع دادند.

پس از آن بازپرس شفیعی دستور حضور تیم تحقیقاتی را صادر کرد و خود نیز راهی محل حادثه شد. تیم تحقیق پس از حضور در محل با جسد دختر حدودا 27 ساله‌ای روبرو شد که شواهد نشان می‌داد از نورگیر پشت‌بام ساختمانی پنج طبقه به فضای داخلی ساختمان سقوط کرده است.

ماموران کلانتری در بررسی‌های اولیه متوجه شده بودند  هنگام حادثه پسر جوانی در محل حضور داشت و به گفته خودش در فاصله چند متری متوفی بود. این پسر وقوع حادثه دلخراش را به اورژانس و پلیس گزارش کرده است.

بنابراین پسر جوان  از سوی تیم جنایی مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: کار من عکاسی تبلیغاتی است و یک واحد از این خانه را برای کارم اجاره کرده‌ام. این دختر هم مدل عکاسی بود. من تازه با او آشنا شده بودم و اولی بار بود که او را ملاقات می‌کردم، در زمان وقوع حادثه برای عکاسی به پشت بام آمده بودیم. هنوز دقایق زیادی از آمدنمان به پشت بام نگذشته بود که این حادثه رخ داد. وقتی به پشت بام آمدیم من در حال تنظیم سه پایه و دوربین بودم که ناگهان این اتفاق افتاد، البته چون حواسم به دوربین و سه پایه بود دقیق متوجه نشدم چه شد اما گمان می‌کنم او به نورگیر تکیه داده بود و شاید در حال تمرین و انتخاب ژست بود که اینطور شد، نورگیر ساختمان شکست و به فضای داخلی ساختمان پرتاب شد. بعد از آن هم  بلافاصله با اورژانس و بعد پلیس تماس گرفتم اما وقتی امدادگران اوژانس رسیدند گفتند که او فوت شده است.

ماموران در پی شنیدن این اظهارات به تحقیقات میدانی ادامه داند و کارشناسان پزشکی قانونی ومتخصصان تشخیص هویت هم به نمونه برداری از محل مشغول شدند. اکنون تحقیقات در این زمینه ادامه دارد  به دستور بازپرس جنایی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان مورد نظر شناسایی خواهد شد و هدف بازبینی قرار می‌گیرند تا صحت ادعای جوان عکاس بررسی شود.

همچنین با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد دختر جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا