اخبار روز

شبکه سرقت از منازل محله ستارخان متلاشی شد

اعضای یک باند سرقت از منازل که به خانه‌ای در محله ستارخان دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد افشار، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت منزل به در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 118 ستارخان، عوامل تجسس کلانتری دست به کار شدند و پس از حضور در محل سرقت و با بازدید فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و همین طور بررسی شواهد موجود ماموران کلانتری موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان شدند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران برای دستگیری او با اخذ حکم قضایی به محل اعزام شدند. متهم با رویت ماموران قصد فرار داشت اما با عکس‌العمل سریع ماموران پلیس دستگیر شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از دستگیری متهم وی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد و همدستان وی هم شناسایی شدند و طی چند ساعت پس از دستگیری اولین متهم، سایر متهمان نیز در دام پلیس افتادند.

وی در ادامه افزود: از مخفیگاه متهمان مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه که در حال اوراق کردن آن بودند و مجموعه کاملی از آلات و ادوات سرقت کشف شد. متهمان پس از انتقال به کلانتری به سرقت‌های مشابه  از منازل شهروندان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. شناسایی شکات و جرائم احتمالی دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا