پرونده های جناییخبر اصلی

شوهر سابق، مظنون شماره یک قتل زن جوان

مردی که متهم است همسر سابقش را به قتل رسانده، بعد از ۹ ماه دستگیر شد.

ماموران پلیس جنایی تهران مردی را که متهم به قتل همسر خود است، پس از ۹ ماه دستگیر کردند.

به گزارش سایت جنایی، حدود ۹ ماه پیش خبر مرگ زن جوانی به ماموران مرکر فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تهران گزارش شد، به این ترتیب ماموران نزدیکترین کلانتری به محل کشف جسد اعزام شدند.

ماموران پلیس پس از حضور در محل با جسد زنی افغانستانی روبرو شدند که بر اثر خفگی و جراحات چاقو به قتل رسیده بود، به همین دلیل بازپرس کشیک قتل در جریان ماجرا قرار گرفت و دستور حضور تیم ‌های تحقیق پلیس جنایی و پزشکی قانونی را صادر کرد.

در تحقیقاتی که ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران انجام دادند خانواده زن کشته شده به ماموران گفتند: قتل کار شوهر سابق دخترمان است.

این در حالی بود که تحقیقات محلی نیز حکایت از آن داشت که همسر سابق مقتول و دو برادر او در اطراف خانه زن دیده شده‌‌اند.

در نهایت پس از انجام مراحل مختلف تحقیق، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات دقیق‌تر روی آن انجام  و مشخص شود دلیل اصلی مرگ چه بوده‌است. در این مرحله مشخص شد، زن جوان اول خفه و بعد ضربات چاقو به او زده شده یا ضربات چاقو یا خفگی با هم اتفاق افتاده‌اند.

در حالی که تحقیقات برای کشف حقایق پرونده ادامه داشت مظنون اصلی قتل که پس از حادثه مفقود شده بود در تهران دیده و از سوی ماموران پلیس دستگیر شد. در حال حاضر این مرد در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد اما ارتکاب قتل را انکار می‌کند. در حال حاضر این مرد برای تکمیل تحقیقات و بررسی دلیل حضورش در حوالی خانه مقتول آن هم در زمان قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا