اخبار روز

قتل به خاطر چاقوی تزئینی

جوان ایرانی بعد از کشتن دوست افغان خود فراری شده و پلیس در تعقیب او است.

تحقیقات پلیس برای دستگیری پسر جوانی که دوست افغان خود را با ضربات چاقو کشت، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ساعت 10 و 30 دقیقه سه شنبه در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ پسری افغان در یکی از بیمارستان‌‌های محدوده استحفاظی خود خبر دادند و به بازپرس وحید ناصری گفتند، پسر جوان بر اثر ضربه چاقو جان خود را روی تخت بیمارستان از دست داده است.

بنابراین بازپرس ناصری پس از دستور تحقیقات اولیه در بیمارستان دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. همچنین به ماموران حاضر در محل دستور داد عامل این قتل و دلیل آن را شناسایی و دستگیر کنند.

بررسی ماموران حکایت از آن داشت که جوان فوت شده بر اثر ضربه چاقوی دوست ایرانی خود مجروح شده و جانش را از دست داده است. در ادامه هم مشخص شد علت درگیری و اختلاف آنها به خاطر یک چاقوی تزیینی بوده است که چندی قبل یکی از دوستان مقتول به او هدیه داده بود اما پسر ایرانی آن را گرفته و به مشهد برای یکی از دوستان دیگرش فرستاده بود.

پس از آن مقتول دایم چاقوی خود را طلب می‌کرد اما متهم به قتل هر بار به بهانه‌ای از پس دادن آن خوداری می‌کرد که در نهایت این اختلاف در روز حادثه منجر به درگیری و زد و خورد فیزیکی شد . متهم به قتل در این درگیری مقتول را با ضربه چاقوی دیگری مجروح و پس از آن هم از صحنه فرار کرد. با به دست آمدن این نتایج دستگیری متهم فراری در دستور ماموران پلیس قرار گرفت و به این ترتیب تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

2/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا