اخبار روزخبر اصلی

قتل در دعوا بر سر قمار/ قاتل فراری تحت تعقیب قرار گرفت

جوان مجروحی که توسط راننده تاکسی اینترنتی به بیمارستان برده شده بود فوت کرد و با شروع تحقیقات مشخص شد متوفی قربانی قمار شده است.

به گزارش سایت جنایی، مرگ این جوان ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به ماموران کلانتری 116 مولوی اطلاع داده شد.

کادر درمان و ماموران حراست بیمارستان به ماموران پلیس گفتند ساعتی قبل مردی که خود را راننده تاکسی اینترنتی معرفی می‌کرد جوان مجروحی را که به بخش اورژانس آورد، اما چون چاقو به گردن او خورده و تا رسیدن به بیمارستان خون زیادی از دست داده بود، فوت شد.

راننده‌ای که مقتول را به بیمارستان رسانده بود، در جریان تحقیقات پلیسی گفت: من راننده تاکسی اینترنتی هستم،. ساعتی قبل پیشنهاد یک مسافر را  که از طریق اپلیکیشن به گوشی‌ام آمد پذیرفتم. وقتی به محلی که در برنامه مشخص شده بود رسیدم، دو موتوری را دیدم که یک پسر زخمی هم کنارشان بود. آن دو موتوری گفتند: ما تاکسی خواسته‌ایم و تو باید این رفیق ما را به بیمارستان ببری. وقتی دیدم او خونی است و هنوز خونریزی دارد، به آن دو نفر گفتم که این کار را نمی‌کنم و طبق قوانین می‌خواهم سفارش آنها را کنسل کن. آنها جلوی من را گرفتند و تهدیدم کردند که اگر دوست ما را به بیمارستان نرسانی خودت را می‌‌کشیم.

این راننده ادامه داد: آنها به زور، جوان مجروح را سوار کردند. بعد هم تا نزدیک بیمارستان پشت سر من آمدند، وقتی مطمئن شدند که من وارد بیمارستان شده‌ام، رفتند و دیگر از آنها خبری ندارم.

تیم تحقیق جنایی درباره صحبت‌های این راننده تحقیق کردند و مشخص شد گفته‌های او صحت دارد. جایی که راننده مشخصات آن را به عنوان مبدأ داده بود در نزدیکی یک پاتوق قمار بود. با حضور کارآگاهان مشخص شد مقتول به آن پاتوق رفت و آمد داشت. یکی از حاضران آنجا در مود ماجرایی که برای مقتول اتفاق افتاده بود، گفت: مقتول قمار بازی می‌کرد و زمان حادثه با یکی دیگر سر قمار درگیر شد و فردی او را با چاقو زد و فرار کرد.

به این ترتیب با شناسایی هویت ضارب، تحقیقات برای دستگیری او و دوستش که راننده تاکسی اینترنتی را مجبور کردند پیکر نیمه جان مقتول را به بیمارستان ببرد، آغاز شد و بررسی‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا