پرونده های جناییخبر اصلی

ماجرای قتل بازیگر زن معروف چه بود/ پسری 19 ساله این سلبریتی را کشته بود

آدرین شلی بازیگر معروف آمریکایی است که توسط پسری 19 ساله در دفتر کارش به قتل رسید. ماجرای کشته شدن این سلبریتی با جنجال‌های زیادی در آمریکا همراه بود.

به گزارش سایت جنایی، شلی که متولد سال 1966 بود بازیگری را از سال 1989 آغاز کرد و آخرین فیلم او به نام پیشخدمت یک کمدی بود که یک سال بعد از مرگش اکران شد.

جسد شلی را حدود ساعت 5:45 بعد از ظهر روز اول نوامبر 2006 جسد پیدا کردند. شوهرش، اندی استروی، جسد او را در آپارتمان میدان ابینگدون در دهکده غربی منهتن که از آن به عنوان دفتر استفاده می‌کرد، پیدا کرد. اوستروی او را در ساعت 9:30 صبح مقابل دفتر پیاده کرده و رفته بود. او  بعدازظهر نگران شد که چرا شلی در طول روز با او در تماس نبوده است. به همین دلیل وقتی به ساختمان موردنظر رفت از دربان خواست او را تا آپارتمان همراهی کند. آنها جسد شلی را آویزان از میله دوش در وان یافتند و دیدند ملحفه‌ای دور گردنش پیچیده شده است.

اگرچه قفل در آپارتمان باز بود و پولی از کیف پول این بازیگر معروف گم شده بود، پلیس نیویورک بر این باور بود که شلی خودکشی است؛ اما کالبد شکافی نشان داد که او در نتیجه فشردگی گردن مرده است. از طرفی استروی اصرار داشت همسرش در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود خوشحال بود و هرگز امکان نداشت خودکشی کند و دختر دو و نیم ساله‌اش را بی‌مادر بگذارد.

اصرارهای این مرد باعث بررسی بیشتر حمام شد که نشان داد رد کفش ورزشی در غبار گچی روی توالت کنار جایی که جسد این زن پیدا شده بود، وجود دارد. شکل رد کفش با سایر کفش‌هایی کارگرانی مشابهت داشت که روز حادثه در ساختمانی در همان نزدیکی مشغول کار بودند.

در نهایت دیگو پیلکو، یک کارگر ساختمانی 19 ساله اهل اکوادور روز 6 نوامبر به عنوان مظنون دستگیر شد و اعتراف کرد به شلی حمله کرده و بعد از قتل سعی کرد صحنه‌سازی کند تا به نظر برسد بازیگر معروف خودکشی کرده است.

متهم گفت وقتی شلی به سر و صدای کار ساختمانی اعتراض کرد، چکشی به سمت او پرتاب کرد؛ اما وی چون مهاجر غیرقانونی بود از ترس شکایتی مطرح نکرد اما این زن را دنبال کرد و آپارتمانش را یافت.

پیلکو گفت شلی وقتی او را در آپارتمانش دید به وی سیلی زد و این جوان نیز با مشت به صورتش کوبید و زن جوان را به زمین انداخت که سرش به زمین برخورد کرد و بیهوش شد. سپس او را به دار آویخت تا خودکشی به نظر برسد.

پیلکو که مرتکب سرقت نیز شده بود در نهایت به 25 سال زندان بدون آزادی مشروط محکوم و قرار شد پس از آزادی به اکوادور اخراج شود.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا