سینما و ادبیات

محمدرضا شریفی‌نیا با همسر سابقش هم‌بازی شد + جزئیات و علت طلاق

محمدرضا شریفی‌نیا بعد از سالها با همسر سابقش آزیتا حاجیان هم‌بازی شد و آنها در فیلم معجزه پروین  بازی می‌کنند.

این دو سالها قبل از هم جدا شدند در حالیکه دو فرزند دارند، ملیکا و مهرآوه شریفی نیا دختران این زوج هستند که هردوبازیگری را انتخاب کرده و در حرفه پدر و مادر خود مشغول هستند.

هرچند آزیتا حاجیان بازیگری بی‌حاشیه‌بوده‌است اما حضور محمدرضا شریفی‌نیا در هر پروژه‌ای با سر و صدا همراه بوده‌است.

اولینبار بعد از سالها جدایی این زوج آنها محمدرضا شریفی‌نیا بود که نام همسر سابقش را در تلویزیون آورد واو را یکی از بهترین بازیگران زن ایران خطاب کرد. آنها بیش از 10 سال است که از هم جدا شده‌اند.

مدتی بعد نیز عکسی از خانواده چهارنفره آنها منتشر شد.

 

محمدرضاشریفینیا

ازدواج مجدد آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

جدایی محمدرضا شریفی‌نیا و همسرش

پس از سالها جدایی شریفی‌نیا و همسر سابقش ملیکا شریفی نیا  دریک گفت و گو درباره طلاق پدر و مادرش گفته‌بود :  پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

همسر صیغه ای محمدرضا شریفی‌نیا

محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه دورهمی راز مهمی را فاش کرد او درباره شایعه ازدواج صیغه‌ای با یک بازیگر گفت: ما می‌خواستیم به سفرحج برویم و چون در عربستان خانم مجرد نمی‌توانست حضور داشته‌باشد من او را صیغه کردم و بعد از حج هم صیغه را باطل کردیم.

این حرف‌های شریفی‌نیا با حاشیه‌هایی همراه بود اما او به راحتی درباره این موضوع صحبت کرد.

رفاقت شریفی‌نیا و مهرجویی

شریفی‌نیا با داریوش مهرجویی نیز رفاقت دیرینه‌ای داشت. بعد از قتل هولناک داریوش مهرجویی او در مراسم‌های مهرجویی دیده نشد و سوالات زیادی را برای طرفداران این دوبازیگر برانگیخت.

حضور شریفی‌نیا و حاجیان به عنوان زن و شوهر در یک فیلم

حالا وبسایت صباخبر گزارش داده است که قرار است آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان زن و شوهر در فیلمی به نام معجزه پروین هم‌بازی شدند.. این اولین حضور این زوج سابق پس از جدایی در کنار هم مقابل دوربین سینماست.

مارال بنی‌آدم، حسین پاکدل، محمد عای نجفی ، ملیکا شریفی نیا و …. از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در بخش سودای شیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. محمدرضا ورزی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا