سینما و ادبیات

محمد صادقی کیست و چرا بازداشت شد

محمد صادقی در چه فیلم و سریال‌هایی بازی کرده و چرا بازداشت شده است؟

محمد صادقی بازیگر سریال های پرمخاطب افرا و بی همگان که در هر دو نقش اصلی را بازی می کرد دیروز بازداشت شد.

سریال های محمد صادقی

به گزارش سایت جنایی ، محمدصادقی بازیگر جوانی است که برای اولین بار در سریال مانکن در نقش برادر محمدرضا فروتن مرد مافیایی پرنفوذی که قصد داشت یک دختر را به دست بیاورد بازی کرد.
بازی  خوب محمد صادقی در آن سریال باعث شد تا نقش های دیگری در تلویزیون هم به او داده شود و سریال افرا اولین بازی او در یک رسانه پرمخاطب بود. او در این سریال نقش پیمان دانشجوی عاشقی را بازی می کرد که عاشق دختری شده بود و به دلیل فقر خانواده اش پدر دختر او را تحقیر کرده می کند و در نهایت در یک حادثه به دست برادر دختر کشته می شود و….
محمد صادقی در این سریال چهره ای معصوم و مظلوم داشت و فردی بود که به او بسیار ظلم شده و بسیار مورد قضاوت قرار گرفته بود.
پس از این سریال باز هم او در سریال بی همگان نقش آفرینی کرد او در این سریال نیز نقش جوانی را بازی می کرد که مورد ظلم قرار گرفته و خود را قربانی خانواده و عشق می کند. محمد صادقی در این سریال هم به دلیل فقری که دارد مورد تحقیر پدر دختر مورد علاقه اش قرار می گیرد و …..

1675303 851
بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی در ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. او اصالتا مازندرانی است.  زمانی که ۷ سال داشت، پدرش را از دست داد. این اتفاق برای او بسیار اندوهناک بود. از آن پس، محمد به مادرش که پرستار بیمارستان بود وابسته شد.
او در کودکی بسیار بازیگوش بود و به همین دلیل به ورزش تکواندو علاقمند شد و از ۱۰ سالگی وارد این رشته شد. اما به مرور او علاقه اش به ورزش را از دست داد.
محمد صادقی هیچ وقت فکر نمی کرد بازیگر شود به همین دلیل هم رشته مدیریت را در دانشگاه انتخاب کرد اما در نهایت به سمت بازیگری رفت. او برای اولین بار در مقابل دوربین در نقش آبتین در سریال مانکن ظاهر شد . سریال مانکن تجربه موفقی برایش بود و توانست سکوی پرتابی برای او باشد.

تصویری از محمد صادقی حین فرار از دست نیروهای امنیتی

تغییر ناگهانی محمد صادقی

محمد صادقی بعد از اعتراضات سال گذشته به طور ناگهانی تغییراتی را در فضای مجازی داشت. او که تا پیش از این فقط عکس هایی از سریال ها و تئاتر هایش منتشر می کرد حالا با انتشار عکس هایی از خود ساختارشکنی عجیبی کرد. او با کفش پاشنه بلند. آرایش زنانه و ناخن های لاک زده ظاهر می شد و عکس هایی از خودش منتشر می کرد که البته سبک زندگی خاص او را نشان می داد.
محمد صادقی از جمله بازیگرانی بود که نسبت به شرایط موجود اعتراضاتی داشت و با رفتارها و عکس هایش این اعتراضات را نشان می داد. تا اینکه دو روز قبل محمد صادقی در یک لایو اینستاگرام حرف هایی زد که با واکنش پلیس روبه‌رو شد.  البته به نظر می رسد محمد صادقی می دانست که این حرف هایش با واکنش روبه رو خواهد شد و آمادگی روبه رویی با آن را داشت. به همین دلیل هم وقتی که نیروهای پلیس به خانه اش رفتند در را باز نکرد. با شکسته شدن در و ورود ماموران به خانه محمد صادقی او که همچنان داشت لایو پخش می کرد و از حضور ماموران گزارش می داد تصمیم گرفت از پنجره عقب خانه خود را به پایین پرت کند تا اینکه نیروهای آتش نشانی او را نجات دادند.

حالا عکسی از محمد صادقی منتشر شده که در لباس بازداشتگاه نشسته و به نظر می رسد در حال گفت و گو است. فعلا خبری از اتهام او ذکر نشده و جزئیاتی از پرونده اش نیز منتشر نشده است.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا