اخبار روز

مردی در کرمانشاه فقط به خاطر یک دیلم با شلیک گلوله مرتکب قتل شد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که یکی از بستگان خود را به خاطر اختلاف بر سر دیلم با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع قتل یک نفر و زخمی شدن اشخاص دیگر در یکی از روستاهای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرد که از قبل به خاطر یک عدد دیلم با مقتول دچار اختلاف شده و روز حادثه نیز بین مقتول و برادرش در روستا درگیری رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: طبق ادعا و اظهارات قاتل، این درگیری جسته و گریخته تا شب ادامه داشته و پس از آنکه وی از موضوع مطلع شده در هواخواهی از برادرش با استفاده از سلاح شکاری 2 تیر به سمت مقتول شلیک کرده است.

وی یادآور شد: در مراحل رسیدگی به پرونده ضمن دستگیری 2 نفر دیگر که در درگیری اقدام به تیراندازی کرده بودند، 5 قبضه اسلحه شکاری و کلت و 6 عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ کرمی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا