پرونده های جنایی

مردی زن اولش را کشت و با همسر دومش فرار کرد

قاتل انگیزه خود از قتل همسرش را بروز اختلافات خانوادگی بر سر یک قطعه زمین کشاورزی اعلام کرد.

مرد جوان پس از قتل همسرش همراه فرزندانش و زن دومش زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرد.
سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در تابستان سال 1400 مردی 46 ساله اهل و ساکن شهرستان جیرفت، همسر 30 ساله خود را با استفاده از اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس متواری می‌شود.
وی افزود: بر اساس اخبار واصله پس از وقوع قتل، قاتل همراه همسر دوم و فرزندانش به یکی از استان‌های مجاور متواری شده بود که با تحقیقات انجام شده و اخبار واصله از منابع خبری، محل اختفای همسر دوم متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی شد، لیکن در تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس چند روزه مشاهده شد که قاتل ترددی در محل ندارد و در ارتباط خود با دیگران تمامی جوانب احتیاط را بشدت لحاظ می‌کند.
وی افزود: در نتیجه اقدام‌های فنی گسترده یکی از افرادی که قاتل در شهرستان عنبرآباد به واسطه اجاره زمین‌های کشاورزی با وی در ارتباط بوده شناسایی شده و در نهایت محل اختفای وی در روستای چاه‌سنگی از توابع شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مشخص شده و پس از اخذ نیابت قضایی در یک غافلگیری دستگیر می‌شود.
سرهنگ میرحبیبی ضمن اعلام کشف یک قبضه سلاح شکاری دو لول از متهم بیان داشت: وی انگیزه خود از قتل را بروز اختلافات خانوادگی بر سر یک قطعه زمین کشاورزی اعلام کرد و در نهایت با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا