اخبار روز

مرد کویتی همسرش را تکه‌تکه و در شهر پخش کرد 

جنایت مرد کویتی با گزارش یکی از اعضای خانواده مقتول برملا شد.

یک مرد کویتی بعد از قتل همسرش جسد او را به ۲۰ قطعه تقسیم کرده و هر یک از قطعات را در مخزن زباله در یکی از مناطق شهر انداخت.

به گزارش سایت جنایی، روزنامه کویتی الجریده در خبری در رابطه با جزئیات این جنایت نوشت: اولین سرنخ‌های جنایت با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام ناپدید شدن خواهرش آغاز شد.

این زن اعلام کرد، خواهرش از هفت ماه پیش ناپدید شده است. او گفت دقیقاً از اکتبر گذشته دیگر خواهر خود را ندیده و از وی اطلاعی ندارد و نگران آن است که بلایی سرش آمده باشد، زیرا در این مدت حتی در عروسی دو فرزندش هم شرکت نکرد.

الجریده در ادامه به نقل از یک منبع آگاه در پلیس کویت افزود: بر اساس اظهارات فرد مراجعه‌کننده، خواهر وی از مدت‌ها قبل از همسر قبلی و پدر فرزندانش جدا شده و در مسکن جداگانه‌ای زندگی می‌کرد، اما به شکل غیرعلنی با یک شهروند دیگر ازدواج کرده و جز او هیچ‌کس دیگر از این ازدواج اطلاعی ندارد.

همین امر باعث شد تا کارآگاهان پلیس همسر سری این زن را فراخوانده و مورد بازجویی قرار دهند. او نیز اعلام کرد از اکتبر گذشته از همسرش خبر نداشته و بعد از آخرین باری که در منزل مشترک حضور داشتند او به سوی محل اقامت دائمی خود رفته است.

با این حال کارآگاهان به رفتارهای همسر دوم این زن مشکوک شدند. این در حالی بود که بررسی تلفن وی نشان می‌داد آخرین مکالمه‌اش با این زن به اکتبر گذشته باز می‌گردد.

این شک و تردید باعث شد تا پلیس خودروی این مرد را در اختیار کارشناسان جنایی قرار بدهند و آنها نیز به نوبه خود آثاری از خون و موی زن قربانی در آن پیدا کردند.

این کشف باعث دستگیری این مرد شد و او اعتراف کرد که زن سری‌اش را کشته و بعد از تکه‌تکه کردنش هر تکه را در یکی از مخازن زباله در نقاط مختلف شهر انداخته و تلفن همراه و لباس‌های همسرش را هم از بین برده است.

 

با وجود آنکه جانی محل‌های انداختن بقایای جسد همسرش را به ماموران نشان داد، اما نبود هیچ گزارشی در مورد کشف بقایای جسد طی این مدت باعث شد تا پلیس اعلام کند تحقیقات همچنان برای مشخص شدن جزئیات جنایت ادامه پیدا خواهد کرد.

4.2/5 - (5 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا