اخبار روز

مرگ مردی که قلبش با باتری کار می‌کرد، دامن ۳ برادر را گرفت

سه برادر به خاطر مرگ مردی که قلبش با باتری کار می‌کرد بازداشت شدند و در حال حاضر تحقیقات جنایی در مورد این مرگ ناگهانی جریان دارد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 127 نارمک حدود ساعت هشت و نیم یکشنبه شب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفتند و از مرگ مرد 37 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های محدوده استحفاظی خود خبر دادند.

ماموران کلانتری به بازپرس شفیعی گفتند مرگ مرد 37 ساله که در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران اتفاق افتاده، مشکوک است، چون در پروند پزشکی متوفی ثبت شده، قلبش با باتری کار می‌کرد. این مرد در پی درگیری که در ساختمانی در همان حوالی اتفاق افتاد بدحال شد و او را به بیمارستان انتقال دادند، اما اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و مرد جوان جان خود را از دست داد.

به این ترتیب بازپرس جنایی به ماموران کلانتری دستور داد اولیای دم متوفی شناسایی شوند. با شناسایی خانواده مرد 37 ساله که یکی از آنها برادرش بود، این مرد از همسایه‌های خود شکایت کرد. در تحقیقات دقیق‌تر مشخص شد برادر متوفی مدتی است به خاطر نشتی لوله‌های آب با همسایه طبقه پایین خود اختلاف و درگیری دارد. همان اختلاف در روز حادثه باعث جر و بحث شد و مرد فوت شده که به عنوان مهمان به خانه برادرش رفته بود، وارد ماجرا شد.

برادر مرد فوت شده در مورد ماجرا گفت: من و همسرم در این خانه مستاجر هستیم. مدتی بعد از آنکه به این ساختمان چند طبقه آمدیم، متوجه شدیم لوله کشی طبقه ما به پایین نشتی می‌دهد و همسایه سر همین موضوع دایم به ما تذکر می‌داد. آن شب آب را بسته بودند و من و برادرم و مهمان دیگرمان رفتیم با آنها صحبت کنیم که دوباره جر و بحثمان شد. نمی‌دانم چه شد که برادرم که قلبش باتری داشت، بدحال شد و وقتی او را به بیمارستان رساندیم فوت کرد. ما اهل اهواز هستیم و برادرم برای پیگیری کارهای درمانش به تهران آمده بود که این بلا سرش آمد. ما از همسایه‌ها شکایت داریم.

در پی شکایت برادر مرد فوت شده، سه برادر همسایه دستگیر شدند. یکی از آن‌ها که در طبقه پایین خانه برادر مرد فوت شده زندگی می‌کرد، گفت: ساختمان ما 20 ساله‌ است این ساختمان را ساخته‌ایم و بیشتر ساکنان فامیل خودمان هستند. نشتی لوله طبقه دوم باعث آزار ما شده بود و هرچه می‌گفتیم ایراد دارد گوش نمی‌کردند و می‌گفتند ما مستاجر هستیم با صاحبخانه صحبت کنید. برادر مرد فوت کرده ۶ ماه پیش به ساختمان ما آمده بودند. بارها تذکر داده بودیم  و هرچه به صاحبخانه زنگ می‌زدیم جواب نمی‌داد. خلاصه ما با طبقه بالا درگیر بودیم. تا اینکه ساعت چهار بعد از ظهر روز حادثه شیر فلکه را بستیم تا تکلیف مشخص شود. تا ساعت 7 خبری نبود تا اینکه حدود ساعت 7 زن برادر مرد فوت شده آمد و اعتراض کرد. او رفت و چند دقیقه بعد  شوهر و برادر شوهرش و یک مهمان دیگرشان آمدند جر و بحث کردند.  در میانه جر و بحث ناگهان مرد فوت شده گفت قلبم و بدحال شد. ما نمی‌دانستیم او مشکل دارد و مشاجره فقط لفظی بود.

در حال حاضر با توجه به اظهارات دو طرف ماجرا تحقیقات در مورد این مرگ ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا