سینما و ادبیات

ناگفته‌های نیلوفرشهیدی از کودکی که به سرپرستی گرفت+بیوگرافی

نیلوفر شهیدی بازیگر و سلبریتی ایرانی اعلام کرد دختربچه‌ای را به فرزندخواندگی قبول کرده‌است.

نیلوفر شهیدی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با همسرش تصمیم گرفته‌است که دختری را به فرزندخواندگی قبول کند.

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی سال 98 ازدواج کرد . پدر او از اهالی سینماست و آشنایی نیلوفرشهیدی با اهالی سینما هم از این طریق وارد سینما شد. او سال 98 اعلام کرد که ازدواج کرده است.

حالا با گذشت بیش از 4 سال حالا او اعلام کرده‌است که دختری با به فرزندخواندگی قبول کرده است.نیلوفر شهیدی متولد تهران و بازیگر سریال لیسانسه ها ،فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر است، پدرش اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است که علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت. نیلوفر شهیدی در مجموعه تلویزیونی به کجا چنین شتابان نقش مریم را بازی می کرد .او در سرایل گاندو نیز نقش آفرینی کرده است . از دیگر کارهای وی فیلم “بی دل” و “تنها” است.

nilofar shahidi 02

دختر نیلوفر شهیدی کیست

نیلوفرشهیدی در برنامه تلویزیونی گفت: همه تصور می کنند که نوزاد بیاورند و بزرگ کنند من و همسرم با هم فکر کردیم و ترجیح دادیم کودکی را به سرپرستی بگیریم که او ما را انتخاب کند بعد ما او را انتخاب کنیم. وقتی بچه ای در این سن را قبول می کنید در واقع او شما را انتخاب می کند.

نیلوفر شهیدی درباره دخترش گفت: او گذشته بسیار سختی داشته و ما سعی می کنیم زخم‌هایش را التیام بدهیم. ما 6 ماه خانواده امین بودیم و بعد او را به طور کامل به سرپرستی قبول کردیم. او دختری بسیار پرانرژی است .

 

اولین باری که پایش را به خانه ما گذشت شوری همراه با وحشت ایجاد شد. اتفاق خوبی که افتاد این بود که ما زیر نظر تراپیست رفتیم تا شناختی نسبت به فرزندمان پیدا کنیم.

دخترم تیزهوشان درس می‌خواند

بعد از اینکه دختر را به خانه آوردیم متوجه هوش بالای او شدیم و مدرسه به ما گفت که می‌تواند در مدرسه تیزهوشان ثبت نام کند.

البته اول ماجرا بسیار سخت بود. اولین باری که گفت مامان،  من هیچ واکنشی نداشتم بعد رفتم روی تحت نشستم و گریه کردم و تا صبح نخوابیدم.

2.7/5 - (17 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا