اخبار روزخبر اصلی

جزییات ۲ سقوط مرگبار در تهران

آخر هفته گذشته تهران با دو سقوط مرگبار همراه شد و بازپرس کشیک قتل پایتخت دستورات لازم برای تحقیقات در مورد هر دو پرونده را صادر کرد.

به گزارش سایت جنایی، اولین سقوط مرگبار صبح جمعه به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد. ماموران کلانتری 122 دربند در تماس با تلفن کشیک قتل پایتخت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام کردند مرد کوهنوردی سقوط کرده  و جان خود را از دست داده است. جسد از سوی کوهنوردانی پیدا شد که به دربند رفته بودند.

با حضور تیم‌های تخصصی جنایی، کارشناسان پزشکی قانونی نیز تایید کردند این مرد بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است.

در ادامه مشخص شد این مرد هیچ مدرک هویتی همراه خود ندارد. بنابراین جسد او به عنوان مجهول الهویه به پزشکی قانونی انتقال یافت تا همزمان با انجام معاینات دقیق در مورد مرگ او کارآگاهان پلیس بررسی کنند فردی با مشخصات ظاهری او جزو افراد مفقود شده اعلام‌شده، هست یا خیر.

در دومین سقوط مرگبار، قربانی حادثه کارگر جوانی است که هنگام حفاری در گودال ساختمانی برای ستون‌گذاری دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. این حادثه عصر جمعه اتفاق افتاد و پس از سقوط این کارگر دیواره‌های گودالی که او در آن مشغول حفاری بود، ریزش کرد و او مدفون شد. پس از آن امدادگران آتش‌نشانی برای نجات جان او در محل حاضر شدند اما در نهایت جسد او از زیر آوار بیرون آمد. به این ترتیب ماموران پلیس در جریان قرار گرفتند و موضوع را به بازپرس علیمردان اطلاع دادند. بازپرس جنایی نیز دستورات لازم در خصوص این حادثه مرگبار را صادر کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا