اخبار روزخبر اصلی

۳ برادر فقط با فریاد کشیدن زورگیری می کردند

سه برادر که بدون نیاز مالی اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند با پیگیری رد یکی از اموال مسروقه به دام پلیس افتادند.

به گزارش سایت جنایی، این سه برادر که به تازگی دستگیر شده‌اند مدتی در خیابان‌های شمال شهر تهران به زورگیری بدون سلاح مشغول بودند. در پی شکایت‌های متعددی که مردان تهرانی مطرح کرده بودند دستگیری افرادی در دستور کار پلیس قرار گرفت که بدون داشتن سلاح و فقط با داد و فریاد و تهدید اقدام به زورگیری و سرقت موبایل و کیف آنها می‌کرده‌اند.

ماموران در جریان تحقیقات تمام موبایل‌های مسروقه را ردیابی کردند و متوجه شدند یکی از گوشی‌های مسروقه روشن شده است. به این ترتیب فرد استفاده کننده از گوشی شناسایی شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

مردی که گوشی مسروقه در اختیارش بود به ماموران گفت گوشی را از یکی از دوستانش هدیه گرفته است، پس از آن بود که فرد هدیه دهنده شناسایی شد و سوابقش به عنوان مظنون سرقت مورد بررسی قرار گرفت.

ماموران دریافتند مظنون شناسایی شده دو برادر دارد که چ اشرار سابقه‌دار هستند. ماموران سه برادر را بازداشت کردند و مالباختگان در مواجهه حضوری آنها را به عنوان سارقان زورگیر شناسایی کردند.

به این‌ترتیب سه برادر مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرایم خود اعتراف کردند. سه برادر گفتند فقط برای لذت سرقت و قلدری این کار را می‌کردند.

متهمان در مورد جرایم خود گفتند: در خیابان‌هایی که آدم‌های پولدار رفت و آمد داشتند بیشتر گوشی و کیف می‌زدیم، اول در خیابان‌ فرد مناسب را شناسایی می‌کردیم بعد ماشین را پارک می‌کردیم و سراغ طرف می‌رفتیم بدون اینکه چاقو یا قمه بکشیم با داد و فریاد طرف را می‌ترساندیم و خودش قبل از اینکه کار به زد و خورد بکشد گوشی یا کیفش را به ما می‌داد.

متهمان گفتند: افرادی که سراغشان می‌رفتیم از ما می‌ترسیدند جوری که در یکی دو مورد نزدیک بود از هوش بروند، البته ما سراغ خانم‌ها نمی‌رفتیم و فقط از مردها زورگیری می‌کردیم چون در مرام مان نیست که از زن‌ها زورگیری کنیم. ‌مردانی که سراغشان می‌رفتیم از هیکلمان می‌ترسیدند و کیف و گوشی را می‌دادند و ما هم از همین خوشمان می‌آمد. ما به پول و آن اموال احتیاجی نداشتیم و هر چه به دست می آوردیم خرج قهوه خانه و خوش‌گذرانی می‌شد. گاهی هم گوشی‌ها را به دوستانمان هدیه می دادیم. از آنجایی که با داد و فریاد، افراد از ما می‌ترسیدند به باند فریاد معروف شده بودیم.

در حال حاضر  هر سه نفر برادر در بازداشت هستند و تحقیقات در مورد جرایم آنها ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا