چند رسانه ای

۶ شرور خطرناک تهران دستگیر شدند + فیلم و گزارش تصویری

6 شرور خطرناک که باند قاچاق مواد مخدر تشکیل داده بودند در زمان دستگیری پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی به ماموران دادند.

۶ شرور خطرناک تهران که در یکی از جرایم خود در شرق تهران تیراندازی کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش سایت جنایی، اواسط خرداد ماه سال جاری، وقوع درگیری مسلحانه همراه با ایراد خسارت مادی به تعدادی از خودروهای شهروندان در منطقه شرق تهران به پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام شد .

5d4560fd 5159 4fa8 b97b 4815508d4b99

با حضور ماموران پلیس اطلاعات در محل و بهره گیری از اقدامات پلیسی، مشخص شد عامل اصلی این تیراندازی، یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به هویت رضا . م است که با شناسایی این متهم، ماموران با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و در ادامه ن اطلاع پیدا کردند متهم بلافاصله پس از این درگیری مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شده است .

6 شرور خطرناک

در ادامه اقدامات پلیسی، ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات پیچیده، اطلاع پیدا کردند که رضا با همراهی تعداد دیگری از مجرمان سابقه‌دار، با تشکیل باندی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند و درگیری مسلحانه در شرق تهران نیز بواسطه اختلافات ایجاد شده میان فروشندگان موادمخدر رخ داده است.

6 شرور خطرناک
با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی آخرین مخفیگاه متهم، سرانجام ساعت ۵ روز دوشنبه هیجدهم تیرماه ، با اطمینان از حضور متهم و دیگر همدستان وی در این مکان، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند ، دستگیر شدند.

6 شرور خطرناک
سرهنگ سعید راستی، رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریالی به ماموران کردند تا زمینه فرار خود را را فراهم کنند اما ماموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهمان کردند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا