چند رسانه ایاخبار روزخبر اصلی

ببینید: زورگیری در اتوبان صدر چگونه انجام شد؟

متهمان زورگیری در اتوبان صدر امروز با انتقال به محل جرم جزییات جرم خود را شرح دادند.

به گزارش سایت جنایی، سردار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه جرم زورگیری در محدوده بزرگراه صدر گفت: هنگامی که پلیس از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 در جریان ماجرا قرار گرفت بلافاصله اقدامات شناسایی متهمان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در نهایت کمتر از 24 ساعت این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان این پرونده در یکی از شهرهای شمالی کشور، گفت: متهمان از ترس شناسایی شدن به شهری دیگر متواری شده و در مخفیگاهی پنهان شده بودند و هیچ نوع ارتباطی با دنیای بیرون نداشتند اما تیزهوشی و تلاش کارآگاهان به ناکامی آنها در فرار و اختفا منجر شد.

سردار محمدیان تصریح کرد: این نوع از سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

وی افزود: دستگاه قضائی با توجه به نوع سرقت، اشد مجزات را برای متهمان در نظر خواهد گرفت و امیدواریم درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد و بدانند که دیر یا زود در دستان عدالت گرفتار خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به این که مردم باید به پلیس اطمینان و همکاری داشته باشند، اظهار داشت: شهروندان باید با تیزهوشی و هوش اجتماعی فرصت را از سارقان بگیرند و از مواردی مانند قفل کودک خودرو استفاده شود چرا که می تواند از وقوع بسیاری حوادث مشابه این حادثه جلوگیری کند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: اولین مدعی کشف این جرم دادستانی است و اعلام شده که به پرونده در اسرع وقت رسیدگی می شود.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به شنیده شدن صدای تیراندازی در محل حادثه، گفت: صدای تیراندازی توسط ماموری که در ماموریت نبوده اما بلافاصله متوجه سرقت می شود، رخ داده است اما باید گفت که متهمان نیز مسلح بوده اند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا