پرونده های جناییخبر اصلی

انگیزه مرموز بی‌ رحم‌ ترین فاتل سریالی زن از 35 جنایت

کلمنتاین بارنابت، یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران جهان و بی‌ رحم‌ ترین فاتل سریالی زن است که 35 نفر را در آمریکا قربانی کرد اما هرگز انگیزه‌اش از این جنایت‌ها فاش نشد.
به گزارش سایت جنایی، کلمنتاین بارنابت در سال 1894 در سنت مارتینویل، لوئیزیانا به دنیا آمد. گفته می‌شود پدر بارنابت از خانواده او سوء استفاده کرده است. آنها در سال 1909 به لافایت نقل مکان کردند و قاتل بی‌رحم از دو سال بعد یعنی وقتی 17 ساله بود، جنایت‌های مخوفش را آغاز کرد.

قتل‌ های سریالی کلمنتاین بارنابت

بین سال‌های 1911 و 1912، در شهرهایی در امتداد خط راه آهن جنوبی اقیانوس آرام که از لوئیزیانا و تگزاس عبور می‌کرد، اعضای حداقل 12 خانواده آفریقایی – آمریکایی در خانه‌های خود به قتل رسیدند. همه قتل‌ها در شب انجام شده و قاتل از تبر برای شکستن جمجمه قربانیان استفاده کرده بود.
ابتدا ریموند بارنابت، پدر کلمنتاین، به ظن قتل خانواده چهار نفره اندروس، که در فوریه 1911 در لافایت، لوئیزیانا کشته شده بودند، دستگیر شد. او به دلیل شواهد ناکافی آزاد، اما ماه‌ها بعد دوباره دستگیر و در نهایت به خاطر قتل‌های اندروس محکوم شد. دخترش کلمنتاین و پسرش زفرین هر دو علیه ریموند شهادت دادند و ادعا کردند او روز جنایت با لباس‌های خون آلود به خانه بازگشت و به قتل خانواده آندروس افتخار می‌کرد.
در نوامبر 1911، زمانی که ریموند زندانی بود، نوربرت و آسیما رندال از لافایت به همراه چهار فرزندشان به شیوه‌ای مشابه قتل ‌های قبلی کشته شدند. آن زمان کلمنتین چند بلوک آن طرف‌تر زندگی می کرد و پلیس به دلیل خونی که در حصار خانه‌اش و لباس‌هایی که در اتاق خوابش پیدا شده بود، به این دختر جوان مشکوک شد. این‌گونه بود که کلمنتین و برادرش زفرین دستگیر شدند.

کلمنتاین بارنابت بی‌ رحم‌ ترین فاتل سریالی زن

اعترافات کلمنتاین بارنابت

کلمنتاین بارنابت بعد از دستگیری به 35 جنایت اعتراف و ادعا کرد قدرت جادوی دارد که باعث شد در زمان ارتکاب جنایت‌ها توسط پلیس شناسایی نشود. او گفت فرزندان خانواده‌های قربانی را به قتل می‌رساند تا یتیم نمانند. این دختر جنایتکار هرگز درباره انگیزه‌اش از قتل‌ها توضیح دقیقی نداد.
نکته مبهم در پرونده کلمنتاین این است که در حالی که اوو زفرین هر دو در بازداشت به سر می‌بردند، قتل خانواده‌ها با تبر ادامه داشت به همین دلیل در مورد دخالت آنها در این جنایات تردید ایجاد کرد.
کلمنتاین در بازجویی‌ها گاهی ادعا می‌کرد قتل‌ها را خودش به تنهایی انجام داده و گاه مدعی می‌شد همدست دارد. او چندین نفر برا به عنوان مهدست معرفی کرد اما مدرکی علیه هیچ کدام از آنها وجود نداشت.
برخی تحلیل‌گران تمایل دارند به دخالت بارنابت در قتل‌ها شک کنند. بیل جیمز و ریچل مک کارتی جیمز، نویسندگان کتاب «مردی از قطار» در سال 2017 استدلال کردند برخی از قتل‌ها، اما نه همه، توسط یک قاتل زنجیره‌ای به نام پل مولر و برخی دیگر توسط کپی‌کنندگان انجام شده است.

کلمنتاین بارنابت بی‌ رحم‌ ترین فاتل سریالی زن

سرانجام قاتل سریالی مخوف

کلمنتین بارنابت در اکتبر 1912 به حبس ابد در زندان ایالتی لوئیزیانا محکوم شد. او در ژوئیه 1913 برای چند ساعت از زندان فرار کرد، اما دستگیر شد.
بارنابت در اوت 1923، پس از یک عمل جراحی نامشخص، برای درمان از زندان آزاد شد. یک محقق جنایی نوشته است: اگر مقامات واقعا باور می‌کردند که او پشت این قتل‌های وحشتناک است، بعید بود که او پس از چند سال زندان آزاد شود.

پس از آزادی بارنابت، هیچ اطلاعی در مورد او وجود ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا