چند رسانه ای

جنایت در باغ؛ کارگر جوان قتل را انکار کرد

مرد کارگر که سرکارگرش را به خاطر تحقیرهای پی درپی به قتل رسانده است، محاکمه شد.

به گزارش سایت جنایی، متهم که مردی افغان است بعد از قتل با صاحب باغ محل جنایت تماس گرفته و درباره قتل با او صحبت و سپس فرار کرد؛ اما بعد از 24 ساعت توسط ماموران بازداشت شد.

این قتل یک سال قتل در اطراف شهریار اتفاق افتاد و صاحب باغی با ماموران تماس گرفت و گفت در باغش قتلی اتفاق افتاده است. او گفت: کارگرم با من تماس گرفت و گفت آدم کشته است وقتی آمدم دیدم جسد سرکارگرم اینجا افتاده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران رد مرد قاتل را زدند و او را بازداشت کردند.

او در تحقیقات گفت: احمد سرکارگر من بود. ما در یک باغ کار و بنایی می‌کردیم او همیشه من را تحقیر می‌کرد و می‌گفت تو عرضه هیچ کاری را نداری و کار کردن بلد نیستی. من هم از دست او ناراحت بودم. روز حادثه دوباره حرف‌هایی زد که مرا ناراحت ‌کرد0 عصبانی شدم و با سنگ فرز او را زدم که باعث مرگش شد. بعد هم فرار کردم؛ اما دستگیر شدم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی بعد از اینکه اولیای دم درخواست قصاص کردند، متهم در جایگاه قرار گرفت.

او گفت: من اتهام را قبول ندارم. روز حادثه من و احمد درگیر شدیم و من او را زدم اما درگیری تمام شد و احمد رفت. حتی گفتم پیشانی‌ات زخم شده اجازه بده ببندم که چون عصبانی بود قبول نکرد. چند ساعت بعد وقتی داشتم باغ را آب می‌دادم مقابل باغ رفتم و دیدم احمد روی زمین افتاده است. شاید در این مدت با کسی درگیر شده و او احمد را به قتل رسانده است. من او را نکشتم.

سپس صاحب باغ در جایگاه قرار گرفت و گفته‌های خود را دوباره توضیح داد. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا