پرونده های جناییخبر اصلی

دستگیری جنایتکاری که می‌خواست پرکارترین قاتل سریالی شود؛ دست مرگ در کمین بی‌خانمان‌ها

قاتل استرالیایی که خود را «دست مرگ» نامیده و قصد داشته با کشتن بی‌خانمان‌ها در این کشور تبدیل به پرکارترین قاتل سریالی استرالیا شود به اتهام قتل 2 بی‌خانمان و اقدام به قتل یک زندانی پای میز محاکمه قرار گرفت.

به‌گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های استرالیا، کوین جیمز پتیفورد 38ساله در سپتامبر2019 و چند روز پس از قتل یک بی‌خانمان در کوئینزلند دستگیر شد. قربانی او مردی 56ساله بود که در منطقه‌ای جنگلی و درحالی‌که در خواب بود به قتل رسید. جسد این مرد زمانی پیدا شد که چند رهگذر از این منطقه می‌گذشتند. آنها با دیدن کیسه‌خواب غرق درخون در منطقه‌ای تفریحی، به سمت آن رفتند و متوجه شدند مردی که داخل آن خوابیده ، با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با گزارش این ماجرا به پلیس، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز شد. مأموران برای شناسایی قاتل به بررسی‌ دوربین‌های مداربسته پرداختند و موفق شدند تصویری از چهره‌ قاتل به‌دست آورند. ادامه تحقیقات، آنها را به کوین جیمز پتیفورد 38ساله رساند و این مرد چند روز پس از پیدا شدن جسد مرد بی‌خانمان در داخل کیسه‌خواب، درحالی‌که قصد سوار شدن به اتوبوسی را داشت که عازم سیدنی بود، توسط پلیس دستگیر شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به قتل 2بی‌خانمان اعتراف کرد و مدعی شد که قصد داشته جامعه را از وجود بی‌خانمان‌ها پاک کند. او درحالی‌که نام «دست مرگ» را روی خودش گذاشته بود، ادعا کرد که برای ارتکاب جنایاتش برنامه‌ای مفصل داشته است. او گفت که می‌خواسته تا زمانی که دستگیر می‌شود به قتل بی‌خانمان‌ها ادامه دهد و تبدیل به پرکارترین قاتل سریالی استرالیا شود.

کوین جیمز پتیفورد پس از دستگیری به زندان افتاد اما تنها یک سال از حبس او گذشته بود که اتهامی تازه به پرونده‌اش اضافه شد؛ اقدام به قتل یکی از زندانیان. به‌گفته مسئولان زندان، این مرد با پنهان کردن یک جسم تیز و برنده زیر لباسش، به یک زندانی که ظاهرا بی‌خانمان بوده حمله و به‌شدت او را مجروح کرده بود اما بخت با این مرد یار بود که از مرگ نجات یافت. سه‌شنبه گذشته کوین جیمز پتیفورد برای رسیدگی به اتهاماتش مبنی بر قتل 2بی‌خانمان و اقدام به قتل یک زندانی به دادگاه منتقل شد اما ادعا کرد که دچار بیماری روانی‌ است و به همین دلیل دست به جنایت زده است. ادعای این مرد در حالی بیان می‌شود که پلیس از وی دست‌نوشته‌هایی کشف کرده که نشان می‌دهد او از جنایاتی که مرتکب شده پشیمان نیست و همچنان علاقه دارد بی‌خانمان‌ها را به قتل برساند. محاکمه این مرد در دادگاه ادامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا