اخبار روز

عملیات ضربتی پلیس برای غافلگیری ۳ قاتل سریالی

3 قاتل سریالی هندی که در خانه‌ای پنهان شده بودند، دستگیر شدند.

پلیس هند با حمله به آپارتمانی در شهر یلاهانکا ۳مرد را دستگیر کرد که هر کدام از آنها به اتهام قتل‌های سریالی تحت تعقیب بودند.

به‌گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های هند، هفته گذشته مأموران پلیس هند در جریان مخفی شدن چند قاتل سریالی که از سریلانکا به هند گریخته بودند قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که هریک از افراد به‌صورت جداگانه به جرم ارتکاب قتل‌هایی در سریلانکا تحت تعقیب پلیس بوده‌اند که با هویت جعلی و به‌صورت غیرقانونی به هند گریخته و در آپارتمانی در شهر یلاهانکا مخفی شده‌اند. مأموران پلیس با یورش به این آپارتمان هر ۳ مرد را که همگی ۳۶ساله هستند دستگیر کردند و معلوم شد مردی به نام جای پرامش با تهیه آپارتمانی در یلاهانکا، آنها را مخفی کرده بود تا در فرصتی مناسب به کشوری دیگر قاچاق کند.
به‌گفته پلیس هند، یکی از افراد دستگیر شده به اتهام ۵قتل، یکی به اتهام ۴قتل و دیگری به اتهام ۳قتل در سریلانکا تحت تعقیب پلیس بودند که از حدود ۱۵روز قبل به‌صورت غیرقانونی از سریلانکا خارج شده و خود را به هند رسانده و در این آپارتمان مخفی شده بودند. به‌گفته پلیس هند این افراد علاوه بر قتل دارای سوابق مجرمانه‌ دیگری هم هستند و پس از تکمیل تحقیقات به پلیس سریلانکا تحویل داده خواهند شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا