اخبار روز

غرق شدن مهمان در استخر خانه باغ شمال تهران

مردی که به ملاقات سرایدار باغ رفته بود بر اثر یک حادثه داخل استخر افتاد و جان باخت.

مردی که می‌خواست دستش را بشوید سر خورد و به داخل استخر افتاد و جانش را از دست داد،‌این ادعای سرایدار مسن باغی در شمال تهران است.

به گزارش سایت جنایی، صبح جمعه گذشته ماموران پلیس تهران از سوی مردی که خود را نگهبان باغی شمال شهر معرفی می‌کرد از مرگ جوانی در استخر مطلع شدند، بنابراین گروهی از ماموران به باغ مورد نظر رفتند و جسد مرد جوان را از آب بیرون کشیدند. نگهبان باغ که به کلانتری رفته بود به ماموران حاضر در آنجا گفت: فردی که فوت شده یکی از آشنایان ما است که او هم افغانستانی است و صبح امروز ساعات ۷ آمد به من سر بزند، اما در استخر غرق شد.

مرد نگهبان ادامه داد: فامیل ما چند دقیقه بعد از اینکه آمد، گفت می‌رود به دست و صورتش آب بزند که احتمالا پایش سر خورده و داخل استخر افتاده، من وقتی متوجه ماجرا شدم که هنوز دست و پا می‌زد، بعد از رفتنش برای شستن دست و صورت دیدم خیلی طول کشید و نیامد برای همین دنبال او رفتم و دیدم که در استخر دست و پا می‌زند، هر کاری کردم که او را بیرون بیاورم نتوانستم و آخر سر هم جانش را از دست داد.

این اظهارات مرد سرایدار در حالی بود که همسایه‌ها هم بخشی از گفته‌های او را تایید کردند و گفتند ما زمانی متوجه ماجرا شدیم که دیدیم سرایدار مسن می‌خواهد فردی را که در استخر افتاده بیرون بیاورد اما نتوانست. به این ترتیب به دستور بازپرس ناصری که در زمان وقوع این حادثه مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

3/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا