سینما و ادبیات

ناگفته‌های مریم کاویانی درباره دلیل جدایی از همسرش + بیوگرافی

مریم کاویانی بازیگر ایرانی که با دیپلمات مشهور ایرانی ازدواج کرد و طلاق گرفت از دلایل جدایی‌اش گفته‌است.

مریم کاویانی بازیگر میانسال ایرانی است که چند سال قبل با رامین مهمان پرست دیپلمات ایرانی ازدواج کرد و این ازدواج حاشیه‌های زیادی برای او داشت.

او سالهای زیادی با رامین مهمانپرست زندگی نکرد و بعد از دو سال و نیم از او جدا شد. رامین مهمانپرست دومین ازدواج مریم کاویانی بود و آنها چند روز بعد از فوت همسر اول رامین مهمانپرست با هم ازدواج کردند. ازدواجی که هم برای آقای دیپلمات حاشیه هایی داشت و هم برای مریم کاویانی.

زمانی که رامین مهمانپرست ازدواج کرد سفیر ایران در لهستان بود و مریم کاویانی به همراه همسرش در آن کشور زندگی می‌کرد. ظاهر این بازیگر ایرانی برای مدتی تغییر کرد و او بازیگری را کنار گذاشت. اما بعد از چند سال مریم کاویانی اعلام کرد از همسرش جدا شده است.

او که برای اولین‌بار با رامین مهمانپرست در فرش قرمز یک فیلم ظاهر شده‌بود ، در یک ویدئو اعلام کرد از او جدا شده و دوباره به دنیای بازیگری برگشته‌است.

سوالات درباره علت جدایی آنها زیاد بود اما مریم کاویانی اعلام کرد به خاطر احترامی که برای خانواده همسر سابقش قائل است حاضر نیست درباره علت جدایی صحبت کند.

maryam kavyani dar resturan 1

گفته های همسر سابق مریم کاویانی درباره علت جدایی

مدتی بعد رامین مهمانپرست در گفت و گو با یک خبرنگار به جدایی‌اش از مریم کاویانی واکنش نشان داد و گفت که بعد از عبور از هیجان که در سالهای ابتدایی زندگی ایجاد می‌شود واقعیت‌ها خودش را نشان می‌دهد و تلویحا اعلام کرد که همسرش نمی توانست شرایطی که زندگی با یک سیاستمدار باید داشته باشد تحمل کند و جدا شد.

مریم کاویانی: دنیای ما فرق داشت

مریم کاویانی بعد از سالها جدایی از همسرش حالا اعلام کرد که به دلیل اینکه دنیایش از دنیای سیاستمداران جداست از همسرش جدا شده‌است.

او که عکس‌های عاشقانه زیادی از همسرش منتشر کرده‌و پیشتر گفته بود که می‌خواهد کتابی از زندگی او بنویسد حالا می‌گوید شرایط زندگی با یک سیاستمدار را نداشته و ازدواجش از ابتدا اشتباه بوده‌است. او گفت: این بزرگترین اشتباه بود چون بازیگر جنس روح و احساساتش با جنس سیاستمداران فرق دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا زندگی با سیاستمداران سخت است گفت: به خاطر شرایطی که آنها با آن روبه رو هستند بله سخت است. چون زمان زیادی در خدمت هستند و خانواده‌هایشان محدود است. روابط‌ها و شیوه معاشرت متفاوت است. سیاستمداران برای اینکه حاشیه‌ای برایشان ایجاد نشود بسیار زیاد رعایت می کنند و این شرایط را برای زندگی با آنها خیلی سخت می‌کند.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال 1381 با فیلم رؤیای جوانی آغاز کرد. مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند. خود کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته و بس. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد. مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

مریم کاویانی از ازدواج اولش یک پسر دارد که متولد سال 76 است. او در سال 97 با رامین مهمانپرست ازدواج کرد و سال 1400 از او جدا شد.

4.6/5 - (44 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا