پرونده های جناییخبر اصلی

کلثوم چگونه قاتل سریالی شوهرانش شد؟

تحقیقات از قاتل سریالی مردان مازندرانی همچنان ادامه دارد تا راز جنایت‌های او فاش شود.

زنی که مرتکب قتل سریالی ۷ مرد در استان مازندران شده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای جزییات جنایت‌هایش همچنان ادامه دارد.
این زن دومین قاتل سریالی در تاریخ جنایی ایران است و پیش از او مهین قدیری، نخستین قاتل سریالی زن ایران لقب گرفت. قدیری در قزوین با زنان مسن طرح دوستی می‌ریخت و بعد از قتل آنان طلاهایشان را به سرقت می‌برد.
مهین از جنایت‌هایش انگیزه مالی داشت و دومین قاتل سریالی زن ایران به نام کلثوم نیز با همین انگیزه دست به قتل می‌زد؛ اما روش کار او متفاوت بود. این زن ۵۶ ساله مردان پولدار را شناسایی می‌کرد، به عقد موقت آنان در می‌آمد و سپس آنها را می‌کشت تا هم مهریه‌اش را از خانواده آنان مطالبه کند و هم اینکه تا جایی که می‌تواند از اموال قربانیان نصیب ببرد. او در آخرین جنایت بعد از کشتن شوهرش مهریه ۵۰۰ میلیون تومانی خود را از خانواده او مطالبه کرد و همچنین سعی داشت ارثیه نیز دریافت کند.
این زن میانسال برای ارتکاب نقشه جنایتکارانه خود در نوشیدنی شوهرانش داروی بیهوشی می‌ریخت. از آنجا که متهم این متهم با مردان ۷۵ سال به بالا ازدواج می‌کرد، سن بالای مقتولان باعث می‌شد مرگ آنها چندان غیرمنتظره به نظر نرسد و او بتواند به جنایت‌هایش ادامه بدهد. او درباره نحوه آخرین قتل‌ گفته با حل کردن قرص فشار خون به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش می‌شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ ساله کرده است.
کلثوم برای اینکه شناسایی نشود شهرهای محل سکونت خود را تغییر می داد. او در شهرهای ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر در مجموع به عقد موقت ۱۳ مرد درآمد که ۷ نفر از آنها را کشت.
به گزارش رکنا، این زن سال ۹۲ اولین ازدواج خود را با یک پیرمرد اهل مازندران انجام داد که این مرد به خاطر کهولت سنی جان خود را از دست داد اما این زن توانست طبق نقشه‌ای که داشت مهریه‌اش را از خانواده شوهر اولش گرفته است.
این زن دومین ازدواجش را ۸ سال قبل انجام داده که قتل‌های سریالی‌اش را از زمان ازدواج دومش در ساری کلید زده است.
این زن که یک دختر دارد که سالها قبل پسرش پس از دوران پایان خدمت سربازی بخاطر بیماری سرطان تسلیم مرگ شد و از همان سالها نقشه‌ها را به اجرا گذاشته است .
قاتل سریالی مردان مازندران مهریه‌هایش را بیشتر به صورت ملک و زمین از خانواده‌ها گرفته و همه آنها را به نام تنها دخترش کرده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا