پرونده های جناییخبر اصلی

کیفرخواست علیه متهم خانه وحشت به جرم قتل دختر جوان

متهم خانه وحشت علاوه بر قتل به تجاوز و زندانی کردن دختران نیز متهم است.

کیفرخواست سعید متهم اصلی پرونده خانه وحشت صادر شد تا در آینده نزدیک در دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل پای میز محاکمه برود.

به گزارش سایت جنایی، این مرد میانسال متهم است قتل عمد، آدم ربایی و  توقیف غیر قانونی دختران را با حیله و فریب انجام داده و چند نفر را هم تهدید به قتل کرده است.
پانزدهم آذرماه سال 1400 سارق جوانی سعی در فرار از دست پلیس داشت و ماموران در تعقیب او راهی خانه ای در حوالی میدان قزوین شدند. ماموران در حالی که سعی در دستگیری مرد جوان داشتند با دو دختر روبرو شدند که در وضع اسفناکی بودند. در خانه متهم دخترانی حبس بودند که یکی از آنها سه سال و دیگری 8 ماه بود که در آن خانه زندانی شده بود. به این ترتیب کشف حقیقت و دلیل زندانی شدن دختران در دستور کار قرار گرفت.

همچنین در بازرسی از خانه جسد دختری پیدا شد که زمان زیادی از مرگش می گذشت. بنابراین موضوع کشف جسد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و سعید که عامل این جنایت بود، ساعاتی بعد به همراه خواهرش بازداشت شد.

هرچند سعید هرگز به قتل اعتراف نکرد اما دو دختر جوان و خواهر سعید مدعی شدند که مقتول هم در آن خانه حبس بوده و تلاش به فرار داشته که به دست سعید به قتل رسیده است.
این در حالی بود که باتوجه به فساد جسد و از آنجایی که هیچ مدرک شناسایی همراه مقتول نبود، مدت زیادی طول کشید تا هویت مقتول کشف شود. اما در نهایت مادر او که ساکن یکی از شهرستان‌های شمال شرقی کشور بود با حضور در دادسرا درخواست قصاص برای قاتل فرزندش را داد.
به این‌ترتیب بازپرس محمد حسین زارعی، کیفرخواست سعید را به اتهام قتل عمد، آدم ربایی با حیله، توقیف غیر قانونی دختران و تهدید به قتل دختران جوان صادر کرد. همچنین خواهرش به اتهام معاونت در قتل و مشارکت در توقیف غیرقانونی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. البته سعید با گذشت حدود دو سال از بازداشت همچنان منکر جنایت است اما با توجه به اظهارات دو قربانی در حبس، اعترافات خواهرش و مدارک به دست آمده از سوی بازپرس جنایی مرتکب جرایم  شده و در حال حاضر نیز با صدور کیفرخواست با میز محاکمه فاصله چندانی ندارد.ا ین در حالی است که سعید به تجاوز به عنف نیز متهم است.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا