پرونده های جناییخبر اصلی

پسرخاله جنایتکار به جرم قتل عام خانوادگی قصاص شد

مردی که پسرخاله خود، همسر او و فرزند آنها را کشته بود پس از چند سال صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش سایت جنایی،‌ این محکوم به قصاص که حسین نام داشت، در سال ۹۹ هر سه عضو خانواده‌ پسرخاله‌اش را به طرز دلخراشی با ضربات متعدد چاقو به سر و گردن‌شان از پای درآورد و ساعاتی پس از ارتکاب قتل‌ها توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. او ابتدا منکر قتل شد، اما پس از ۱۲ ساعت بازجویی به قتل‌ها اعتراف کرد و گفت هر سه نفر را خودش کشته است.

حسین که پسرخاله ۴۰ ساله‌اش به نام کوروش را همراه همسر ۳۷ ساله و دختر ۶ ساله آنها کشته بود،در تحقیقات مدعی شده بود حسادت باعث شد که دست به قتل‌های ناخواسته بزند و از آنچه کرده، به شدت پشیمان و در انتظار قصاص است.

متهم در مورد انگیزه قتل‌ها گفت:‌ باور کنید با برنامه و قصد قبلی این کار را نکردم. حسادت کورم کرده بود. نمی‌خواستم زن و بچه کوروش را به قتل برسانم، اما الان که یک بچه را کشته‌ام، چطور می‌توانم خودم را ببخشم؟

متهم در جلسه محاکمه نیز در مورد روز قتل گفت: قرار بود آن روز صبح با کوروش برای سند زدن ملکی به دفترخانه برویم. من بیماری ام‌اس دارم. آمپولم را زدم و به کوروش گفتم ساعت ۸ صبح آماده باشد تا با هم برویم. ساعت ۱۰ دقیقه به ۸ جلوی درِ خانه او بودم. با دست دو ضربه کوچک به در زدم. انگار کوروش پشت در بود. سریع در را باز کرد. همان‌طور که داشت پاشنه‌های کفشش را بالا می‌کشید، شروع به حرف زدن کرد و گفت می‌خواهد املاک موروثی‌اش را بفروشد و یک خانه در جردن و یک خودروی لکسوس بخرد. من همیشه به کوروش حسادت می‌کردم. او وضع مالی خوبی داشت و ثروتش بیش از ۲۰ میلیارد تومان بود. یک هفته قبل تلویزیونی به قیمت ۶۰ میلیون تومان خریده بود. همسرم هم مدام مرا سرزنش می‌کرد که چرا تو مثل پسرخاله‌ات پول نداری؟

حسین ادامه داد: با هم به ‌سمت آسانسور رفتیم،  در یک لحظه انگار تمام کینه و حسادتی که از او داشتم، مرا کور کرد. چاقویی را که در کیفم بود، بیرون آوردم و به گردن کوروش ضربه زدم. نمی‌دانم من در را باز کردم یا کوروش، اما هر دومان به داخل آپارتمان کوروش افتادیم. من به او چند ضربه زدم و در همین زمان دخترش وارد پذیرایی شد. بچه گریه می‌کرد. نمی‌دانم بچه را چطوری کشتم. صدای همسرش از سمت اتاق خواب می‌آمد. او را هم با چاقو به قتل رساندم و از آپارتمان خارج شدم.

این متهم در پایان جلسه محاکمه به قصاص محکوم و حکم قصاص نیز در دیوان عالی کشور از سوی قضات تایید شد تا متهم به مرگ نزدیک‌تر شود. پس از آن پرونده این متهم برای طی کردن مراحل قانونی اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران بازگشت و به شعبه اجرای احکام رفت. در نهایت نیز پس از طی شدن همه مراحل قانونی این مرد امروز به دار مجازات آویخته شد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا