پرونده های جناییخبر اصلی

مهلت ۲۰ روزه برای قاتل دختر جوان/ مرد قاتل چرا دختر مورد علاقه‌اش را کشت؟

مردی که دختر مورد علاقه خود را به خاطر اختلاف مالی کشته و قرار بود امروز قصاص شود با مهلتی ۲۰ روزه به سلول خود بازگشت.

به گزارش سایت جنایی، این مرد پس از اعلام مفقودی دختری جوان به نام فریده، به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شد و در نهایت به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

خانواده فریده روز ۱۲ آبان ۱۳۹۶ با مراجعه به اداره آگاهی تهران اعلام کردند او مفقود شده است. خانواده زن جوان در تشریح نحوه گم شدن دخترشان گفتند: او قرار بود به مسافرت برود برای همین در حالی که چمدان و مدارکش همراهش بود از خانه خارج شد، اما بعد از آن دیگر از او خبر نداریم.

در حالی که تحقیقات برای یافتن سرنخی در مورد سرنوشت دختر جوان آغاز شده بود، مدارک او در بیرون از یک تالار عروسی در جنوب تهران پیدا شد. رفتگری که مدارک زن جوان را پیدا کرده بود آنها را به پلیس تحویل داد. این اتفاق احتمال وقوع اتفاقی ناخوشایند برای فریده را افزایش داد. در ادامه مشخص شد او اصلا به مسافرت نرفته است.

همچنین معلوم شد فریده با مردی در ارتباط بوده است.  به این ترتیب ۱۰ روز پس از شروع تحقیقات، مرد جوان دستگیر شد و تایید کرد که با زن جوان ارتباط داشته است. مرد دستگیر شده گفت: فریده گفته بود بدهکار است و خرد خرد از من پول می‌گرفت. بعد از مدتی متوجه شدم ۵۰ میلیون به او داده ‌ام. وقتی که خواستم پولم را پس بدهد دایم امروز و فردا می‌کرد.

این مرد در مورد روز قتل نیز گفت: آن روزی که می‌خواست به مسافرت برود با ماشین دنبالش رفتم و در مسیر در مورد پولم صحبت کردیم که دعوایمان شد و من با دستمال خفه‌اش کردم. جسد را هم به شهریار بردم و در جوی آب کنار جاده انداختم.

در پی به دست آمدن مدارک کافی این متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و به قصاص محکوم شد. دیوان عالی کشور هم حکم را تایید کرد و پرونده به شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران رسید. قرار بود این محکوم به قصاص امروز به دار مجازات آویخته شود که خانواده مقتول مهلت ۲۰ روزه‌ای به او دادند تا شاید بتواند نظرشان را جلب کند و رضایت قطعی بگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا